24 yaşındayım okulum uzadı ve evlenemedim Allah bana çok kötü kader vermemiş mi?

Şu zamana kadar bir gün bile mutlu olmadım bir gün bile bi erkek beni arabayla alıp cafeye götürmedi iğrenç okul bitmedi devlet üniversitesinde okumak zaten şanssızlık orada evlenilecek işli güçlü bir erkek çıkmaz. Okul uzadı 5. senem annem okula göndermiyor uzadı diye, babam Almanya’da çalışıyor zorla babamın yanına beni de getirdi kardeşlerimle 3 kardeş aynı odada kalıyoruz para yok pul yok iğrenç annem her gün bağrıyo markete bile gitmeme izin vermiyor iş yaptırıyor sürekli her gün yeni bi ev işi çıkarıyor ve hep laf sayıyor 24 yaşındasın zavallısın evlenemedin diye Allah açık saçığı bile hiç sevgisiz bırakmıyor genç yaşta evlenip kurtuluyorlar bende ne eş var ne para var annemin iğrençliklerini çekmek zorundayım
24 yaşındayım okulum uzadı ve evlenemedim Allah bana çok kötü kader vermemiş mi?
Cevapla