22 yaşındayım elime kız eli değmedi allah beni niye yaratmış boşuna yaşıyorum haksız mıyım?

Bu devirde sevgili yapamamış erkeği kimse adam yerine koymuyor kızlar bile erkek peşinde geziyor benim hiçbir kızla alakam irtibatım yok kendi halimdeyim boşuna yaşıyorum

22 yaşındayım elime kız eli değmedi allah beni niye yaratmış boşuna yaşıyorum haksız mıyım?
Cevapla