Cok çalıştım çabaladim istediğim okulu ve bölümü kazanamadım neden Allah nasip etmedi?

Bu sorunun basligini böyle koydun çünkü dikkat cekmesini istedim. Karşı gelmiyorum. Neden Allah bana kafa karışıklığı verdi? Çok çalışmama rağmen kazanamadım 390-400 denemeden aliiordum bana yeterdi tamam dedim giderim 340 ancak alabildim 90 bin yaptı.

Şehir dışı Akdeniz , Ege , Marmara çevresinde istiyordum özellikle Akdeniz i. Yakışıklı da biriydim elei ayagim da düzgündü. Çok komik eğlenceli de vieitdim tahmin edeceğiniz şeyler kesin olacakti. acaba diykrum hayırlısı buymuş günaha girmekten mı korundum? Mezuna kalmamda hep koydeydim ailemi baktım. En güzel zamanlarda da korona da çıktı. Babam da vefat etti.

Cok çalıştım çabaladim istediğim okulu ve bölümü kazanamadım neden Allah nasip etmedi?
Cevapla