Allah benim kaderime tembellik mi yazdı, çalışmayı neden bir türlü değiştiremiyorum?

Küçüklükten beri hic ders calisan bir insan değildim hep dersi dersinde dinler ödevlerimi de tek yapardım onun dışında asla ders calismazdim ve liseye geçince bir sürü şey yaşandı ve çalışmam gerektiğine kanaat getirdim ve bu kararı verdiğimin ilk günü 7 8 saat ders çalıştın ve bu benim için büyük bir şeydi kendime dedim ki yarın erken kalkıp kütüphaneye gideceğim ve çok güzel bir şekilde ders çalışacağım ve sonra o gece ilk büyük deprem oldu sabahı göremedim ondan sonra bi süre geçti eve geldik (gelmeden öncede çok küçük küçük depremler oluyordu zaten ) yine öyle dedim ve ikinci büyük deprem oldu ve hep önüme böyle şeyler çıkmaya başladı hep ders çalışmamam için onum kesildi başka bir örnek verecek olursam koçluk hocası tuttum kendimr eski matematik hocam uzun yıllardır koçluk yapıyordu ondan koçluk aldıktan bir ay sonra adam yurt dışına kaçtı haber alamadım asla gibi gibi allah benim kaderime TEMBELLİK mi yazdı yani ben bunu neden bir türlü değiştiremiyorum BU BENİM KADERİMDE Mİ YAZILI ve bunları da geçtim konuları çok çok iyi çalışmama rağmen hocaların gözünde derece öğrencisiyken denemelerde hep bilmeme rağmen yanlış yapıyorum ama hep ya hep bu beni deli ediyor sizcede kaderimde bu mu yazılı bunu degistiremez miyim?

Allah benim kaderime tembellik mi yazdı, çalışmayı neden bir türlü değiştiremiyorum?
Cevapla