Güncellemeler
1 yıl
Çoğu kişi sağlık bilgisinden bir haber adam gelmiş kanser bulaşıcı diyor biri gelmiş dezenfektsnla geziyorsun diyor her bakteriye virüse dezenfektan öldürüyor re-state//background_color_rgba (0, 0, 0, 0), font_color_rgb (255, 255, 255), justifyLeft
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Bence evet haksızsın. Bu dünya başlı başına imtihan inanan biriysen bunu bilirsin zaten.
Yanına solunum yoluyla bulaşan hastalığı geçirmiş briis otursun göreyim seni aşırı tuzunuz kuru
Parmağına iğne batması gerçekten dert mi Allah daha çok sana akıl fikir versin
Bulaşıcı hastalık riskini düşünmekten kafayı yedim
Allah sana akıl fikir versin
Size versin aşırı tuzunuz kuru
Aa seni hatırlıyorum. Yorumlarda konuşmuştuk senle hemsiresin dimi
Sevgilimden ayrılcam çirkinim diyordun. İnşallah saçmalık yapıp ayrilmamissindir
Ayrılmadım ama geçmişte tüberkülozlu olan birisi oturdu otobüste bana bulaşırsq ne yapacağım bilmiyorum bulaş riski çok düşük ama zaten iyileşmiş bulaşıcı özelliği yokta
Ozmn hepimizin yanına oturuyor hastalıklı insanlar
Bize hicbi sey olmadi
Sen çok takıntı yapmıssın. boş ver ya.
Hivli hepatitli adam otursa bir şey olmaz verem olan kişinin bulaştırma riski var solunum yoluyla
Abi kaç senedir otobüse biniyorum. İllaki yanıma benim de bu tarz hastalığa sahip birileri oturmuştur. Bize bişey olmadı ya
O adamlarin ilaçlarını bile sağlık görevlileri veriyor aşırı gözetim altındalar o bulaşıcı hastalıklar riskini düşünmekten kafayı yedim millet gibi bende mutlu olmak isterdim
Ee benim tanıdığım çok sağlık çalışanı var. Onlar öyle değil. Çok mutlular
Ben sana şöyle söyliyim. Bindiğim otobüsle hem devlet hastanesinden insanlar yolculuk yapıyor hem tip fakültesi'nden. Otobüs Güzergahi yüzünden.
Yani kaç senedir ne tüberkülozu hast yok bulasisici olan olmayan hiçbir hastalığı sorgulamadim. Ve eminim bu tarz bakalım bireylerden en az 100 tanesine denk gelmisimdir
Vakali bireyler **
Maalesef takıntılı bir insanım illet hastalık bir de evdeki bireyler bile gözetim altında oluyor çocukta lise çağında bir seydi babasından bulaşmış çok fazla enfekte kişiyle aynı ortamda bulunduğu için bulaşti büyük ihtimalle tedavim bitti falan diyordw insanlara güven olmaz sonuçta
Senin takıntılı bir insan olman bunu sürekli zikretmenin normal olduğu anlamına gelmez.
Otobüste yanında oturan kişi tüberküloz geçirdim diyor ne yaparsın korkmaz mısın
Benim dedigimde haberim yok
Senin dediğinde haberin var.
Kalksaydın yanindan ayakta gitseydin
Bir de geçirdim diyor. Bu da demek ki doktor buna geçmiş olsun artık atlattınız demiş. ilac kullanimini doktor biraktiemis falan filan. Yani ortada bitmiş bir süreç var.
Bundan sonra tekrar tüberküloz geçiriyor mudur vs vesveseye girer.
Çocuk yanımdan kalktıktan sonra dedi zaten tüberküloz geçirdiğini yoksa nereden bileyim müneccim miyim düşünüyorum okula falan gidiyormus çocuk öyle hatta sıfırlandı mi hastalığın dedim evet dedi
İnsan yine de korkuyor işte bilmiyorum bazı insanlar gibi vurdumduymaz değilim
Ozmn sorun yok. İğne battı eline, ne testler verdin. Onun sana zarar verme olasılığı daha yüksekti. Fakat hiçbir şey olmadı.
Bundan hiçbi halt cikmaz
Güncellemeni yeni okudum. Dezenfektan geziyorsun değil, dezenfekte geziyorsun. Normal insanlar her yere temas ediyor. Ordan oraya girip çıkıyor onlara hiç hastalık bulasmiyor tesadüfen de sana mı bulaşacak. Sen gerçekten iyi değilsin. Psikiyatriye git
Bir de burada anlatımlarını anonim olduğun için yardımcı olmaya çalışıyor fakat şefliğine anlatırsan çocuğu da kacirtirsin. Anlatma bence.
Sevgiline demek istedim
Sevgilim ne alaka ki bu konuyu taktım diye korkmakta da haklıyım bu arada
Kaçar gider sıkılır
Giderse de kendi bilir sağlık konusunda takıntı yapmam çok normal senin yanına tüberküloz geçmişi olan birisi otursa sende tedirgin olursun herkes ölür
*olur
Böyle isyan edilmez Allah'ın gücüne gider ya millet neler yaşıyor derde bak
Yanıma geçmişte tüberküloz geçiren birisi oturdu diyorum millet neler yaşıyor diyorsun
Yani?
Panik atak için psikoloğa başvur
Solunum yoluyla bulaşıyor ya hani
abicim Allah bir şey yapmıyor sen sallaksın
Neyim canım adam geldi yanıma oturdu otobüste ben mi dedim adams vereme yakalan geçmişte diye
😆😅
iğne batması senin hatan yanında kanserli de olabilir bu da rastlantı senin akıl sağlığın iyi değil
@Cookieloverfalan valla aşırı güldüm
Solunum yoluyla geçen hastalık verem ne tuzunuz kuru kanser bulaşıcı mı hiç mi sağlık ile ilgili araştırma yapmadin
Ee bize neden bulasmiuor
abicim bitanem bak sinirlenmeden yazıyorum
Sen her Allah'ın günü dezenfekte geziyorsun.
Bize bir şey olmadı bu yasa kadar, sana mi olcak
@Cookieloverfalan harikasın
Senin bence müdahale edemediğin başka dertlerin var, farkında olmadan gidip gidip böyle ufak tefek sorunlarına sarıp büyütüyorsun
Solunum yoluyla bulaşıyor anlamıyorsunuz herhalde biraz sağlıkla ilgili şeyler okuyun lütfen
Abi biz de otobüse biniyoruzzz
Biz de soluyoru
Naptın verdiği nefesi sen mi soludum otobüste
Tüberküloz nedir diye yaz bir Allah aşkına
İnternetten bak bulaş yollarına