Allah beni neden böyle bir sınavdan geçiriyor, gerçekten iyiliğim için mi?

ben 18 yaşındayım okula gitmiyorum maddi sebeplerden ve haatalığımdan dolayı okulu bıraktım bipolar atağı geçirmeden önce okuldaki en başarılı öğrencilerden biriydim denemelerde ilk 5 e garanti girerdim sonra yavaş yavaş performansım düştü derslerim düştü ve 9. sınıfta dibe çakıldım sonrada okulu bıraktım Allah sanki zekamı aldı gibi hissediyorum beynim sanki durmuş gibi günlük hayatta sorunum yok aslında ama ders konusunda hiçbir şey yapamıyorum şu an maddi sebeplerden dolayı iş arıyorum tamam okumak istiyorum çalışmak istemiyorum ama iş bulamıyorum maddi olarak çok zor günlerden geçiyoruz ailecek Allah bilerek okumam okula gitmem içinmi iş vermiyor acaba diye bazen düşünüyorum

Allah beni neden böyle bir sınavdan geçiriyor, gerçekten iyiliğim için mi?
Cevapla