olucaktı.
21 yaşıma kadar ne param ne arkadaşım olmadı ve her gün işkence gördüğüm rezil anne babam oldu. Allah beni sevmiyor mu?
olucaktı.
Belli bi yerden sonra aileyle anlaşmak zordur kafa dengi birini bulup evlenmeni tavsiye ederim senin kararlar verme vaktin gelmiş fakat ailen senin değil kendi kararlarını verirler senin yerinede örneğin ben artık kendi yaşam tarzım ve hedeflerim var ama ailem ve ortam beni olumsuz etkiliyor dolayısıyla örnek alabileceğim takvasiyla takvalanabileceğim bir eş istiyorum bunuda dile getirdim elinde sonunda bıktırdım ısrarımdan dolayı askerliği bahane ettiler bakalım 1 aydan az kaldı hayırlısıyla inşallah döner dönmez ayrı bir eve çıkıp eşimle kendi hayatımıza bakicazNOT (ailemi çok severim yanlış anlaşılmasın sadece kendi karar ve sorumluluklarımı alma vakti geldi ve ailemleyken bu zor çünkü reis onlardır ve benim kararlarım yaşam tarzım onlara değil onlarınki bana uydurulmaya çalıştı ve uymuyor yani anlaşamıyoruz ufacık bir tartışma yangın yerine dönebiliyor )
Belli bir yaş değil çocukken 18 olup ailemden kaçmayı hayal ederdim eziyet dolu kabus gibi çocukluğum oldu.
Bendede benzer tarz şeyler oldu bi ara kaçmak için hatta hazırlık yaptım da son anda neyse dedim vazgeçtim en son birkaç ay önce tartışıp çıkıp gidicektimde neyseki namaz anında denk geldide 3 5 dakka vakit oldu kendime sakinleştim askerliğe 1 ay kalmış sabret dedim kendi kendime normalde hiç anlaşamazdım aslında ama dinde anne baba hakkı olduğu için sonunda gidip gönüllerini alıp ellerini öpüyorum
Haklısın
Teşekkür ederim kardeşim Allah karşılığını versin bana inşallah tez zamanda amin 💙
Teşekkür ederim
Kaç yaşındasın şu an
2000 Ağustos doğumluyum 21-22
Cevap
3Cevap
Allah sabır versin
Allah yol açsın de şuna kardeşim
İnşallah ma bu yaşa kadar gittiğim her okulda yalnız kalmışım bu yaştan sonra iyi bi şey olur mu yoksa Allah önce en sona getirip sonra mı en iyisini veriyor
Tanışamadım üniversitede arkadaşım omadıçAyrıca param yok yurtta kalmak istemiyorum kendimi hep zengin gibi hissettim ama neden böyle yaşıyorum bilmiyorum benim çıkkış yolum koca galiba
Metreslik yapmıyorum ki kendimi satayım? Zengin ama sevmediğim biriyle evlensem haklılık payın olurdu ama zengin erkeleriin de tam sevilecek gibi olanı var en yakışıklılar kibarlar zenginler zaten.
Fakirlerin karısı da ses edemiyor gördüğüm.
Ha şunu bileydin.
Abi sen iyi misin? Kendin diyorsun insan olana denk gelirsen insan gibi yaşarsıbn diye. Fakirin de kötüsü çoook.
Yok konmuşulmuyor seninle zekan yok.
Ailen iyi yapmış. Doğru yoldan çıkarsan müstehak
Bu zamana kadar ahımı alan her insan başarılı olamadı sen de olamayacaksın.
Merak etme sen. Benim de yeteneğim bu. Masum olduğum için hiçbiri başarılı olamadı.
Sevmiyor ve sen acı çekmeye gelmişsin.
senin dini inancın ne
Ateistsin yani
Haklısın. Ama ben bir tek Allahım olduğunu sanıyorum.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?