AI Persona’ya Sor
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
121Cevap
Bu yasa kadar bisey olmamis olamamis yapamamis biri sana ne yapacak?
Evlenince kendi evini kuracaksa olur kurmayacaksa sıkıntı
ailesiyle anlaşabilin çok insan var beraber yaşamaları sende ne gibi soru işareti
Ev işlerinde iyi olmayabilir alırkan bi bakmak lazim
@assenadeniz
Diyelimki iş arıyor. 1 sene sonra 36 yaşında iş buldu ve para kazanmaya başladı. Ailesi ile evini ayırdı. O zaman evlenirmisiniz?
@türk5561 evlenmeyiz mi dedik
Böyle bir tanıdığın var galiba. Evlenemediyse suç mu yani :)
Neden evenilmesin mesela evet toplum yargılarına hoş geliniz
Ben de 35 yaşındayım hâlâ ailemle yaşıyorum bekarım evlenemedim benle hiçbir kadının evleneceğini de düşünmüyorum
Evlenilir para biriktirmek için ailesiyle yaşıyor olabilir ama anneci ise olmaz
bu devir ekonominin çöktüğü devir. iktisat için insanlar bir arada yaşayarak iktisat yapıyor
35 yaşında bir erkek ailesiyle yaşayamaz diye bir TCK maddesi mi var?
Bu saatten sonra seninle de yaşamayacaksa ailesinin yanında olabilir. Tabii ailesine bağımlı mı ona bak
Diyelimki iş arıyor. 1 sene sonra 36 yaşında iş buldu ve para kazanmaya başladı. Ailesi ile evini ayırdı. O zaman evlenirmisiniz?
@türk5561 iş arayan evlenmeden de bulur ya da o zaman evlenilebilir önemli olan kapasite. Ailesine bağımlı erkek işi de olsa bir şeye yaramaz tipi de olsa boş
Ben 26 yaşındayım şu ana kadar işim yok. Öyle ki bu yaşıma kadar sadece ders çalıştığım için bırak iş bulmayı sevgili bile yapamadım. Siyasete de girmek istemiyorum ama şu an ki ekonomik krizi biliyorsun.
@türk5561 senin yaşında biri için değil bu soru iyi oku
Evet ama korkuyorum o yaşlara kadar iş bulamam diye.
@türk5561 iş bulunur da bu soruda konu iş değil ki
Sence 35 yaşına kadar aile evinde yaşayan bir erkeğin başka bir eve çıkmamasını baş sebebi ne olabilir? Ya işsiz olması ya da asgari ücretle çalışması.
@türk5561 kimisi tek başına kendine güvenemiyor ev geçimi idaresi ya da yalnız kalmak istemiyor. Her zaman iş değildir konu, normal şartlarda işsiz adam zaten kaç olursa olsun kimse kabul etmez
Evlenilir ama yürür mü diye bir düşündüm. Neden yürümesin ki nerde kalacak adam ailesinden ayrı olsa başına buyruk derler
35 yaşında adam bir zahmet başına buyruk olsun
Sonra anasına oturup ağlarsın eve gelmiyor diye😄
Ne alakası var?
Lavanta tebrik ederim
Sizde adam begenmiyorsunuz valla
Diyelimki iş arıyor. 1 sene sonra 36 yaşında iş buldu ve para kazanmaya başladı. Ailesi ile evini ayırdı. O zaman evlenirmisiniz?
Anlaşırsan olur. Gelin kaynana iyi anlasanlar da var
Yok artık
Napacaksin seviyorsan ve bu yüzden vazgeçiyorsan sevmemissindir zaten
kaynanayla ayrı evde yaşanmaz
@Bunalmaktanbunaldım yani sen de haklısın, ailesiyle de evleniyorsun
Harbiden yok artık abartmayın
tabiki
Öyle adam ütüsünü yemeğini yapamayan adamdır bence beceresizdir seni de hizmetçi gibi görür
Diyelimki iş arıyor. 1 sene sonra 36 yaşında iş buldu ve para kazanmaya başladı. Ailesi ile evini ayırdı. O zaman evlenirmisiniz?
@türk5561 parasız zaten evlenilmez
Diyelim bir sene sonra para kazanmaya başlayıp ayrı bir ev tuttu. O zaman evlenirmisiniz? Bu arada şunu söyleyeyim ki günümüzde erkeklerinin çoğunun evde ailesi ile yaşama sebebi ya işsizlik ya da asgari ücretle çalışması ve ekonomik kriz.
Neden evlenimesin. Adam bekarsa ailesiyle yaşaması çok normal.
Bence değil
Bence mantıklı.
Tek başına evde yaşamaktansa ailesiyle yaşar. Neden boştan yere kira, fatura, mutfak masrafı ödesin.
Evin temizliği, bulaşığı, çamaşırı da cabası.
Evleneceğin insanın hangi iş yaptığı, kişiliği daha önemli.
Tek başına eve çıkıp, eve karı atması, içmesi sçması daha mı iyi?
Birey olmak bunu gerektirir. Annen hizmetcin mi?
Ben hizmetçi demedim ki?
Sen sanki evin bütün işlerini sen mi yapıyorsun, annen hiç yapmıyor mu?
Üstelik bireysellik kadın içinde önemli.
Sen tek başına eve mi çıktın?
Ben 27 yaşındayım. Evlenmezsem 30 yaşına kadar çıkma planım var. 35 yaş cok fazla. Bu yaşta bence çıkılmalı.
Aylık 15-20 bin kira öderim, faturalarımı mutfak masfafımı da karşılarım diyorsan çık.
O para her ya düzenli olarak yatırıma atılırsa adam bir müddet sonra iş kurar, ya da ev alır. Akıllı olmak lazım biraz.
Zaten bir erkek 35 e kadar evlenmediyse rahatlığa alışmıştır. Evlenmeyi de pek düşünmez.
Zaten evlenilmez de. Erkek güçlü olmalı bence.
Akıllı yatırım yapan erkekler güçlü olur ve her güçlü erkekte yanında güçlü bir kadın ister. Abudik gubudik insana gerek yok
Yalnızlık da güçtür.
Anlaşabildiğin, denk, akıllı birini bulamıyorsan yalnızlık en iyisi.
Yemeği temizliği zaten bilmen gerekir.
kendi ayakları üzerinde durmak demek illa ayrı bir eve çıkmak demek değildir bence. evlenilir evlenmemek için bir sebep yok
niye evlenilmesin? ayrı evde oturup eve karı kız dolduranla mı evlenceksiniz
Ne alaka?
asıl senin soru ne alaka?
Adam doğru demiş
Tek başına oturup eve kimin girip çıktığı belli olmaz ki.
@Sakaryalim işlerine gelmiyor dogrular
Ayrı evde yaşayıp devamlı kız eve atmasından iyidir
evi vardır belki sevdigi için ailesiyle yaşıyordur
O kişinin annesine nasıl davrandığına bakacaksın.
Sen büyük ihtimal terazi ya da boğa burcusun.
Anasu gibi bakman lazim
Ev islwrinde yardim etmez
Evet neden evlenilmesin. Sebebi vardır. Sorup ogrenilmeli. Ama önyargılı, bir şeyin sebebini tam öğrenmeden hareket eden bir kadınla evlenilmemeli
Evlenirdim eğer benden buyuklerden hoslansaydim 24 üm 18 19 yaşlarındaki erkekler hoşuma gidiyor
Ben hala aileme yaşıyorum ama sebebi şu her zaman İstanbul'da değiller
Evlenmediyse nerede yaşaması gerekiyordu? Takıldığın şey bu mu
Ev isi yapmıyorlar
Ayrı yaşama ile ailesiyle yaşama arasındaki fark ne
Birey olamamış.
Birey olup ailesiyle yaşamak isteyenler de var. Ya da ailesi onun yanında yaşıyordur
Ev çok buyukse belki
Neden evlenilmesin kira da oturup ekstra masraf çıkarmaktan iyidir
Evlenilir cocuk olunca ayrilisn senin yas kacki
Yav niye insan deyilmi sonuçta bekar aylesiyle olacak nereye gidicek
Niye evlenmesin önemli olan aktif olması çalışıyor mu ailesi ile ilişkisi nasıl? Bunlara bak
tabiki de evlenilir ama her zaman durum aynı olmayabilir nedeni önemli
Olabilir. Neden olmasın
Ay one ya 35 yaşinda olan adam o yaşa kadar 1 ev ve 1 araba alamamışsa bana selam bile vermesin !
Ev araba alanda seni bekliyor 😀😀
😂😂😂
Bu ekonomik şartlarda mı sizde o yaşa gelince anlarsınız bişe almanın zorluğunu
evlenince aileden ayrı olucaksa evlenilir
Sorumluluk sahibi der evlenirdim
Asıl o adamla evlenilie
Evlenilir 32 yaşındayım annemle yasiyorum.
Ev isi biliyor musun
Üniversitede evde yaşadım evlenirsem eşime tabiki yardımcı olurum
Bende ailemle yaşıyorum bu garip bir durum mu?
Her işini annen mi yapıyor
Hayır
Ailemizi çöpe atacak halimiz yok
Ayrı yaşayınca çöpe atmış olmuyorsun.
Esas ailesi ile yaşayan erkekle evlenilir
Kesinlikle katılıyorum çünkü o adam da karısını dinler çünkü aileci olan karisin sözünden çıkmaz
@BlackLeon16 bence karısını ailesine ezdirir.
Şahsen ben kendime göre düşünüyorum ben ne karımı ne de ailemi ezdirmem onlar benim ben onları dış tehditlere karşı korurum
Asıl onunla evlenilir, tek yaşasa ne haltlar yerdi sjsjsj
Tamamda evlenmediyse niye ayrı yaşasın ki ya?
Neden olmasın insan degl mi o
Ayrı yaşayanla olmaz emin ol hergun ortamlar manita ortamı piiz ortamı farklı ortamlar
Hayır kaç oradan
Olaya birde şu açıdan bakın eve kız atamıyor 😂😂
Kucaktan kucağa gezmiş patlak yırtık aşufteler ile evleniliyor ama...
Bekar yaşamasından iyidir ksksk
Evlenince aile evine çıkacaksa tabii ki
Sen villada mı yaşıyorsun tek başına 😂
Neden evlenilmesin bunu sorman bile saçma
Evlenilir ana kuzusu olmasın da
Neden evlenilmesin ne alaka
Takılır takılsın takılmıyorsa problem vardır. 35 yaşında haa vay be 😀
neden evlenilmesin evlenilir
evet sorumluluğunu iyi bilir
Çok zor annesinin lafından asla çıkmaz
evlenilmez. kızlar biraz yüksek bakış açınız olsun