25 yaşındayım, beni anlamayan bir ailem dışında kimsem yok? Kendimi çok yalnız hissediyorum?

Ne sevgili, ne bir tane arkadaşım yok maalesef. Bu durum beni okadar üzüyor ki artık dayanamıyorum. Sevgilimden uzun süre önce ayrıldım, onu unutamıyorum, seviyorum hala ama onu kararıydı. Acı çekiyorum, anlaşabileceğim insanlar bulamıyorum. Yalnızlık duygusu çok kötü bir şey, bilen bilir. Ailem çok kısıtladı beni bu zamana kadar belkide ondan, yetiştirme tarzından kimseye ısınamıyorum hemen ve çok çaresiz hissediyorum. Akşamları ağlıyorum, intiharı bile düşünüyorum.😢

Benim gibi olan var mı ve nasıl başa çıktınız bu durumla. Tavsiyeleriniz çok kıymetli, şimdiden teşekkür ederim hepinize.

25 yaşındayım, beni anlamayan bir ailem dışında kimsem yok? Kendimi çok yalnız hissediyorum?
Cevapla