Ailem, arkadaşlarım olsa da kendimi yapayalnız hissediyorum. Neden böyle?

Sanki ruhen yalnızmışım hissiyatı var. Diğerlerinin varlığı kalabalıktan ibaret gibi sadece. Ailemleyken de tek gibiyim, bir süre sonra arkadaşlarımlayken de tek gibiyim. Sevgililik olaylarına girmiyorum bile çünkü daha toksik görünüyor bana.
Bu yalnızlık hissi sizde de var mı ve ne zaman geçer?

Ailem, arkadaşlarım olsa da kendimi yapayalnız hissediyorum. Neden böyle?
Cevapla