Aileme çok kırgınım ve kızgınım sizce ne yapmalıyım?

Hepinize iyi pazarlar diliyorum 19 yaşındayım bu yıl 3. kez olacak yks sınavına gireceğim ama ders çalışma isteğim yok şu an dershaneye gidiyorum aslında ben bu yıl üniversiteye yerleştim ama ailem beni göndermedi sebebi ise ben 2 yıllık elektrik bölümünü kazandım ailem ise o bölümü okumamı istemedi ailem bana sen elektirk işlerini yapamamazsın sonra sen o kadar el becerikli biri değilsin elektrik bölümünü yapamazsın senin sadece masa başı bir işin olması lazım memurluk gibi sen öyle hayatını kurtarırsın yoksa sen üniversite okumazsan hiç bir işte çalışamazsın diyorlar bana şimdi tercih zamanı ailem bana zorla 4 yıllık siyaset bilimi ve kamu yönetimi bölümünü yazdırdı ve sadece yaşadığım şehirde o bölümü tek yazdırdılar sonra bende ailemden gizli 2 yıllık bölümleri de yazdım sonra 2 yıllık kazandım ailemin istediği bölüm gelmedi diye ailem bana demediğini bırakmadı babam bana çok kızdı bir sürü küfürler etti sonra annem ile babam bana sen çok taş kafasın kendi başına kararlar alıyorsun dediler sonra ailem beni üniversiteye göndermedi o zaman bana seni tekrar dershaneye göndereceğiz dediler ama ben dershaneye gitmek istemiyorum ve babam benden gizli gidip dershaneye kaydımı yaptırdı şu an istemediğim halde her gün dershaneye gidiyorum. Aileme bu konuda çok kırgınım ve kızgınım sizce ne yapmalıyım?

Aileme çok kırgınım ve kızgınım sizce ne yapmalıyım?
Cevapla