Ailem sürekli bana kızıyor ne yapmalıyım?

Merhaba Hepinize iyi günler ben 18 yaşındayım şimdi benim Ailem sürekli bana sen çok çocuk gibi davranıyorsun Yeter artık kendine çeki düzen ver böyle olma diyorlar bana birde ailem sürekli bana git yarın Sabah erken kalk bir iş bul çalış diyorlar bana her gün hem babam her gün böyle diyor hemde abim her gün böyle diyor Mesela yeni abim de az önce bana yine kızıp sen niye hep çocuk gibi davranıyorsun kendine çeki düzen ver senin yaşındakiler gidip iş yapıyor çalışıyor dedi bana şimdi bende 3 yıldır konuşma bozukluğu var ben konuşurken çok takılıyorum duraksıyorum birde konuşurken çok kekeliyorum bu yüzden insanlarla da konuşamıyorum çok asosyalim sürekli evdeyim hiç dışarı çıkmıyorum hiç arkadaşım bile yok kimseyle de konuşmuyorum zaten şu an anksiyete bozukluğum da var 1 yıldır psikiyatri ye gidiyorum antidepresan hap kullanıyorum şu an 6 aydır kullanıyorum her gün. Sizce Ne Yapmalıyım? Size içimi döktüm.

Ailem sürekli bana kızıyor ne yapmalıyım?
Cevapla