Aileme karşı gittikçe kinleniyorum ne yapayım?

Ailem dindar ve bugüne kadar bana ne yaptılarsa karşılıklı oldu. 3 kardeşiz. Özellikle en küçük erkek kardeşime hiç öyle olmadılar. Ben küçükken yaz geldiği an kuran kursuna giderdik kız kardeşim ile birlikte. Mesela kurana geçtiğimde babam telefon almıştı liseyede imamhatipe gittim onda da telefon aldı. Arkadaşlar cidden abartmıyorum bu kadar vizyonsuz iğrenç bir okul daha yok. Aşağılama, siyaset etek boyumuzdan pantolon darlığımıza kadar her seye bakıyorlardı. Okul demeye bin şahit lazımdı o okuldan sonra psikolojim bozuldu. Uzun bir süre 1 sene kadar üst üste kabuslar gördüm hala tiksiniyorum o okuldan da onun içindeki insanlardan da. 2 kez antideprasan kullandım anksiyete oldum hala öyleyim ama dayanamayacak duruma geldiğimde ilaca başlıyorum. Müthiş baş ağrısı kol ve bacaklarda ağrı kendimi hasta hissetme hastalık araştırma gibi bir insana dünyayı zehir edecek her şey var. Yalvardım bu okuldan beni alın diye almadılar sonra üniversite sınavı için mezuna kaldım eğitim sıfırdı çünkü okuldan dolayı ondada dershaneye gitmek istedim göndermediler. Tabi tüm bunlar okurken bu iki kardeşimde özelde okudu dershaneye gittiler. Bana bi tane telefon almayı çok gören babam erkek kardeşime okulda küçük duruma düşmesin diye doğum gününde telefon aldı. Benim doğum günümü bilmez ama erkek kardeşimi bilir mesela. Zaten 12 yaşımdan lise sonlara kadar kapanma baskısıyla büyüdüm ondanda bana takık. Kapanmadığım için yani. Dedim ehliyet alayım yok dedi. Diğer kız kardeşim aldı. Anneme dedim epilasyona yazdır gitti diğerini yazdırdı. Cidden bıktım bunlarla yaşamak hiç istemiyorum bıktım artık. Zaten sürekli kavga ediyoruz. Ağlıyorum sürekli. Ev medeniyetsiz dolu. Kız kardeşim diyorum ama mahalleye kahvesine gidin ağzında o tarz küfürler var. Artık buradan anlayın nasıl bir ortamda kaldığımı. Az önce yine tartıştık yine aynı şeyler. Bıktım kısacası. Ayrı ev isterim ama şu an zor ama bıktım da ne yapayım ben ya
Aileme karşı gittikçe kinleniyorum ne yapayım?
Cevapla