Babası vefat eden kız arkadaşım beni kullanıyor gibi hissediyorum?

3 ay önce babası vefat etti 6 aydır tanışıyoruz babasının vefatından sonra bu süre içinde 2 gün konuşsak 6 gün konuşmuyoruz engelliyor bir yolunu bulup yazıyordum ya da o yazıyordu ben sinirli birisiyim mızıyorum hemen 1 gün çok güzel konuşuyoruz bir şey olmamış gibi konuşuyoruz ertesi gün çok uzak sonra bitiyor ilişki kavga ediyoruz beni yalnız bırak diyor tamam diyorum bir kaç gün konuşmuyoruz sonra konuşuyoruz ya o yazıyor ya ben en fazla 5 gün sonra yine kavga ediyoruz babası vefat etti diye üstüne gitmek istemiyorum ama sabrım kalmadı benimde ilgisiz çok soğuk bana karlı bir gün çok yakın bir gün çok uzak babasından konu açıyor babsı hastanede kalıyordu tanıştığımızdan beri o zamanda 5 gün konuşsak 2 gün konuşmuyorduk

Babası vefat eden kız arkadaşım beni kullanıyor gibi hissediyorum?
Cevapla