Çok da samimi olmadığım bir kız arkadaş ortamında babasının vefat ettiğini anlattı. Ben de ruhuna fatiha dedim kız bozulmuş mudur?

Ortamda 10 kişi falandık kız babasının vefatını anlatıyordu böyle ortama hüzün çöktü bi anda ben de ruhuna fatiha diyip içimden fatiha okudum. Tuhaf mı göründüm acaba ben de annemi kaybettim 6 yıl önce anlıyorum kızın hissettiklerini ama genel olarak acılarla bile dalga geçip üstünü örten bi yapım var. Ortamda da söyledim ben genel olarak her şeyi dalgaya alıyorum çok da şaaapma tarzı fmgmsk ama kötü oldu galiba sizce?
Çok da samimi olmadığım bir kız arkadaş ortamında babasının vefat ettiğini anlattı. Ben de ruhuna fatiha dedim kız bozulmuş mudur?
Cevapla