Yanında olamadığımız tüm kadınlardan özür dileriz?

Bu soru değil sadece yakınma. Kime başsağlığı dileyeyim ailelerine kızları için mi, milletime kaybettiğimiz insanlık için mi? Anlaşılması için söylüyorum bu canavarlardan tedirgin olan bir siz değilsiniz ama en çok yarayı da siz alıyorsunuz. Ne yazık ki güvenmemiz gerekenler bizi yarı yolda bıraktığı için birbirimize sahip çıkmamız gerekiyor, hemcinslerim için söylüyorum bilhassa; iyi olan hiçbir niyetin dışında yaklaşmayalım. Sevebiliriz ama incitmeyelim. Onlar olmadan biz de olamayız unutmayalım.
Yanında olamadığımız tüm kadınlardan özür dileriz?
Cevapla