Terazi Burcu Kadınları Kendilerinden Nasıl Özür Dilenmesini İster?

Merhaba.
Sosyal medyada iyi niyetle yazdığım bir şeyler terazi burcu flörtümün hoşuna gitmedi, üstüne alınıp bana darıldı. Kendimi affettirmem gerekiyordu. Ben de vakit geç olduğu için önce mesaj yoluyla, sonra da ertesi gün arayarak kendimi açıkladım, özür diledim. Konuşmalarımızın sonu tatlıya bağlandı, "Sorun yok, konuştuk halloldu, dert etme" dedi. Yalnız bana kızdığı için sosyal medyadan bir müddet uzak durmak istediğini söyledi. Herhalde girince tekrar o olayı hatırlıyor ya da benzerleri yaşanmasın istiyor. Ama benim de gönlüm buna elvermedi, benim yüzümden sosyal medyadan mahrum olmasın diye onun hoşuna gidebileceğini düşündüğüm bazı paylaşımlar yolladım ona.
Soru: Okuduğum kadarıyla terazi burçları kalpleri kırıldığında fazla üzerlerine düşülmesin isterlermiş, duygusal oldukları için bu onları daha da yıpratırmış. Tekrar tekrar özür dilemek yerine hayata kaldığı yerden devam etmek gerekiyormuş. Sizce ben işi biraz fazla mı abarttım? O konuyu kapatmaya uğraşırken ben uzatıp iyice mi üzdüm?
Terazi Burcu Kadınları Kendilerinden Nasıl Özür Dilenmesini İster?
Cevapla