Kadınlar neden özür dilemez ve hatalı olduklarını kabul etmekten uzaktırlar?

Nasıl yorumlarsiniz?
Güncellemeler
8 ay
Elbette tüm hanimlar böyle değil. Özür dilemeye açık.. hak vermeye açık ne kıymetli hanımlar vardır. Fakat erkeklerle karşılaştırınca bu konu oransal olarak hanımlarda yüksek gidiyor. Bunu sormaktan istedim ortaya.
Kadınlar neden özür dilemez ve hatalı olduklarını kabul etmekten uzaktırlar?
Cevapla