Niye bu kadın kısmı hiç bir zaman hatasını kabul etmiyor?

Çok küçük düşürücü bir huy değil mi bu. Niye kendinize bunu yapıyorsunuz.
Güncellemeler
11 ay
Ya sen öyle diyorsun da sen de şunu yaptın, şunu dedin, bunu dedin. Ne anlatıyorsun arkadaşım sen. Küçülme daha fazla. Senin kendini savunacak yanın yok daha fazla rezil olmamaya bak.
Niye bu kadın kısmı hiç bir zaman hatasını kabul etmiyor?
Cevapla