Kadınlar bir kusur işlediklerinde neden özür dileyecek kadar "erdemli" olamıyor?

Özür dilemek de bir erdemliktir ve bu kişiyi küçük düşürmez, bilhassa yüceltir!.. Kişinin olgun davranışını gösterir...

Ama gel gör ki erkeğe karşı bir kusur işlemelerine rağmen çoğu kadın bir özür bile dilemiyor. Bu süreçte malum EGO'ları da çok net belli oluyor tabi😏
Kadınlar bir kusur işlediklerinde neden özür dileyecek kadar erdemli olamıyor?
Güncellemeler
+1 yıl
Güncel
Kadınlar bir kusur işlediklerinde neden özür dileyecek kadar "erdemli" olamıyor?
Cevapla