Amerika anlattığı gibimi yoksa sallamış mı?

Bı video paylaştım Türkiye'de kadın olmak zor her gün öldürülüyoruz diye. Keşke Türkiye'de kadın olarka dogmasaydim diye bitane Amerika'da yaşayan adam altına yordum atmış " her ülke aynı durumda , Amerika'da bazı eyaletlerde bı erkek bile yürüyemez polis bile girmiyor. Siz sadece turkiyedemi zannediyosunuz. Amerika'da çeteleşme çok daha fazla yolda oturup madde kullanıyorlar siyahilarin çoğu silahlı para vermediğinde sorgusuz sualsiz kafana sıkıyorlar yani bos boş videolar atmayın yazmış
Amerika anlattığı gibimi yoksa sallamış mı?
Cevapla