Bilerek mi yoksa öylesine mi söyledi sizce?

Merhaba iş yerinden hoşlandığım biri var birkaç ay önce bunu hissetmiş benim fazla üzerine düştüğümü ve bunaldığını benden hoşlanmadığını ortak arkadaşımıza söylemiş ama kesinlikle bana söylenmemesi için söz verdirmiş bende bunu aylar sonra öğrendim. Bugün konuşurken laf arasında kendisini kastederek bu kardeşin de……. diye bir cümle kurdu. Kardeş kelimesi çok zoruma gitti. Laf olsun diye mi yoksa kardeş gibi gördüğünden mi demiştir sizce?

Bilerek mi yoksa öylesine mi söyledi sizce?
Cevapla