Dalga muhabbeti mi yapmış yoksa alttan laf mı atmış sizce?

bana genelde çalıştığım hastanede doktorlar hemşirler teknikerler yazılıyor. bazıları ciddi olduğunu söylüyorlar bazılarının eğlenme amaçlı olduğunu anlıyorum. bugün de ameliyathaneden yoğun bakıma alınan hastanın doktoru (cerrah) sohbet muhabbet ediyorduk tanıyoruz birbirimizi medeni duruma geldi konu sen hala boştamısın seni nasıl boşta bırakıyorlar diyerekten gülümsedi bende bu konularla ilgilenmediğimi söyledimpeki ben ilgilensem seninle ilgilenir misin bu konuyla dedi cerrahım bak iyi düşün dedi ne ilgisi var dedim gülerek uzaklaştım arkamdan baktı gülerek yani sizce dalgalık bir muhabbet mi etmişiz? yoksa alttan laf mı atıyor?
Dalga muhabbeti mi yapmış yoksa alttan laf mı atmış sizce?
Cevapla