
Haberler de duyurulmuyor ama bizde durumlar nedir tahminleriniz var mı?

Haberler de duyurulmuyor ama bizde durumlar nedir tahminleriniz var mı?
Rusya, Yunanistan ve İsrail üçü birden çok yakın zamanda bize saldıracaklar.
Şeyh Nazım Kıbrıs'i hazretleri diyor ki;
3. Dünya savaşı Türkiye'de ki bir hareket sebebiyle başlayacak. Ruslar İstanbul'u işgal edecek. Ankara 'ya nükleer bomba atılacak. 3 ay içinde 6 milyar insan ölecek. 3 ay sonunda cinler savaşa müdahale edecek ve dünya üzerinde ki tüm nükleer silahlar çalışamaz hale gelecek. Amik ovasında Türkler ve Ruslar çarpışacak, savaşı Türkler kazanacak. Şeyhin cin dediklerinin uzaylılar olduğunu düşünüyorum. Çünkü nükleer savaşa girmemizi istemiyorlar. Ama bir noktadan sonra buna müdahale edecekler.
Şeyh Abdullah Dağistani’ diyor ki:
Mehdi’nin zuhuru öncesinde önce bitişik bir ülkeden Türkiye’ye saldırı olacak. Ondan sonra komşu bir ülke üzerinden Türkiye’nin bir kısmı işgal edilecek. ABD’nin bu duruma müdahale etmesiyle üçüncü dünya savaşı çıkacaktır. Abdullah Dağistani'ye göre bitişik bir ülkenin Türkiye'ye saldırmasının ardından, komşu bir ülke Türkiye'ye saldırıp bir kısmını işgal edecektir
Bitişik ülke Yunanistan, komşu ülke Rusyadır.
Abdullah Gürbüz Baba diyor ki;
İsrail Suriye'yi almadıkça Mehdi çıkmayacak. İsrail Suriye’ye vuracak. Suriyeliler Türkiye'ye kaçacak. Savaşta İsrail Medineyi bombalayacak. Filistin ve Lübnanda çok kayıp verilecek. Türkiye'yi de vuracaklar. Daha sonra İsrail Hatay’dan vuracak. Amik ovası kan gölüne dönecek. Türkiye'den insanlar “biz de Yahudiyi ülkemizden çıkaralım" deyip orada toplanacaklar. Bu sırada Yunan Türkiye'nin batısını vuracak. Amik ovasındaki Türklerin bir kısmı geri dönecekler. Bir kısmı ise orada kalıp Yahudileri yok etmek için savaşacaklar. Türkler bu savaşın başında yenilecekler. Afganistan ve Türki devletlerden askerler gelip Mehdiye yardım edecekler. İstanbul bu savaşta işgal edildiği için İstanbul Mehdi tarafından anlaşma yoluyla yeniden geri alınacak.” Abdullah Gürbüz Baba Marslıların Hz Mehdi'ye yardım edeceğini söylüyor. Süleyman Hilmi Tunahan'da 3. Dünya savaşından sonra Marslılarla dünyalılar buluşacak diyor.
Fatih Sultan Mehmet Han’ın mürşidi Akşemseddin’e göre "İstanbul'u önce Mehmed fethedecek, sonra İstanbul haçlıların eline geçecek, daha sonra da Mehdi İstanbul'u tekrar fethedecektir...
Bu savaşın 2028'e kadar çıkacağını düşünüyorum, en doğrusunu Allah bilir..
Çok uzak değil 2028 e kalmaz
Cevap
7Cevap
Allah hepimizi korusun inşAllah savaş olmaz inşAllah 🥺🤲
O konu bana da sıkıntılı geliyor. Askeri okullar kapandı.
Savaş çıkarsa ölüme giderim ama enayi gibi değil
Allah Türkü korusun...
Bize gelemezler diğer ülkelere benzemeyiz
İyidir diye düşünüyorum
Her Türk asker doğar
Daima hazırrr
Bize bişi olmaz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?