Son günlerde azmş it gibi sağa sola füze yağdıran İsrail ve arka çıkan Amerika'nın planları çok açık ve net belli oluyor ki amaç dünyayı savaşa sürüklemek. İsrail'e toprak kazandırmak. Lübnan'dan sonra sırada kim var? Belki de biz varız? şu an şu saniye bir füze İstanbul'a düşse karşılığı olur mu yoksa korkup ölümü mü kabulleniriz? Ne olur sizce?
Hiç bir yönden savaşa hazır değiliz. Ülkemizin adım adım tüm güçleri tüketildi ve güç kaybetmeye devam ediyoruz. Tek beğendiğim nokta Bayraktar'ın yaptıkları o da bir başına nereye yetişsin? Diğer savunma sistemlerimiz dünya güçlerinin çok gerisinde ordu zayıf, ekonomi bitik (ekonomisi zayıf ülkeler savaş zorluklarından çıkamaz). Üretim dışa bağlı (savaş dönemi kapılar kapandığında biz vatan toprağına borçluyuz ancak topraklarımız da dışardan gelecek tohuma)
Savunma sanayimiz yaptığımız silahların sadece %10nu sergiledi dünyaya. İlgili bakan elimizde uyduları bile düşürecek silahlarımız var dedi. Elektronik sinyal istihbarat tutunda yapay zekaya sahip kara ve deniz silahlarımız var envanterde. Türkiye eski Türkiye değil...
Karşında eski dünya da yok. Emin ol şu an hiç bir f16 ne f 35 e ne de eurofighter a kilit atacak potansiyelde değil. Su 35 ler Ukrayna da f 16 da sinek gibi avladı. S 400 ler ise elimizde patladı. Zaten ekonomik olarakta bitiğiz. Savaşı kaldıracak bütçemiz yok dalga mı geçiyorsun? Silahları ve orduyu yönetecek bir general bile yok hepsi içeride 😂
Savaşı kaldıracak bütçemiz mi yok 😂😂 bak bakalım 2024 yılında en çok altın stoğunu dünyada kim almış!!! Evet satılık generallerin hepsi içeride Allah'a şükür onlar varken savaşa girseydik savaşı 3 günde kaybedebilirdik 😅