Nişanina gittiğim arkadaşımın yeterince samimi davranmamasi?

Ortaokuldan yakin arkadasim nişanına gittik doğru düzgün oyunda falan yanımıza gelmedi, universiteden bir arkadaş bulmuş daha çok onunla takılıyor falan sonra da ertesi gün gruba bir yanlışım olduysa kusura bakmayın biz oynadık mı heyecandan ne yaptığımı bilmiyorum falan dedi
Nişanina gittiğim arkadaşımın yeterince samimi davranmamasi?
Cevapla