
Belki ben de uzun yaşamak istiyorumdur sitede “evde kalmış “ diyen arkadaşlar. Olamaz mı? 🤷♀️😅😅

Belki ben de uzun yaşamak istiyorumdur sitede “evde kalmış “ diyen arkadaşlar. Olamaz mı? 🤷♀️😅😅
bana sürekli soran biri vardı yasıda var en son gördügümdede sorunca dedim karını mıkemıyorsun galıba karına kocamı arıyorsun dedım sanane * ... dedim simdi selam veremıyor
😂😂iyi demişsin de biz ne diyelim kadın olarak
sizde ben coktan evilendım sadece cok yakın arkadaslaırmı cagardım dügüne ayrıca benım özel hayatım bir daha bu tarz sorular sormayın de boz bırak haddini bilcek onlara ne oldu kımle yatıtıgmızı kalktııgmıza söyleyelım
Çevrem değil ki sitede takılan oluyor. Çok şükür çevremde o kadar kendini bilmez insanlar yok.
kibar dille bozacaksın ozmann yani biyerden sonra sıkıntı verir insanların kazancı bekar evli olması kendini ilgilendirir yasamı vs diye kısa bir hayat dersi verebilrisisn
Ben direkt hayattaki tek amacım senin gibi koca değil diyerek geçiyorum
'Sana ne mna kodumun yamyamı' diyorum.
Cevap
7Cevap
Özel mülkiyete karşıyım diyorum. Hiç kimsenin sahibi olamiyacagim gibi. Hiç kimsede bana sahip olmasın diyorum..
Çok af edersin. Sahip olmak nedir? Mal mıyız biz insanlar?
"Evlenmeyi düşünmüyorum. Bekârlık sultanlık." 🎵🎵.
Onlara melodi yapıyormuşum gibi 😹.
Ah bekârlık ah sultanlık diye bir şarkı vardı. Aklıma o geldi yorumu okuyunca şimdi. 😂😂
https://youtu.be/vpNG3tU-QVQ
Şarkı yapmışlar bana 😻
Aynen. 😂😂
Alişan'ın da var "Haydi güzelim. Şeker ezelim. Bu sene de bekar gezelim." 😹.
Onu ben Grup Laçin’den seviyorum. Cennet Mahallesi izlerken sadece dinliyorum.
Başka birisinin daha söylediğini bilmiyordum 😛.
Öğrenmiş oldun 😊ilk o söyledi şarkıyı ben ilklere bağlıyım
Ben de Alişan'a 😹.
Bu insanlarda zaten her şeye burunlarini sokmaya özellikle özel hayata saygıları yok karisiyolar her şeye
Doğru kadın yok diyoruz
Doğru erkek de yok 😂
Herkesin düşünce ya da hayat görüşüne göre istek meselesi belkide çevresel mesela biz varız rakamsal fikrim yok ama sizin bulmanız mesele.
Daha Allah nasip etmedi demek ki diyorum
Nasip kısmet farz vacip diyorum :d
Tip yok para yok iş yok
Sanane diyorum
Sizi ilgilendirmez siyorum
Evlenip ayrıldım zaten diyorum yetiyor
Kimseyi kendimle ödüllendiremem 😂
Kimseyi ilgilendirmez bu istemiyorum der geçerim
Sana ne
Sanane diyordum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar