Sitede ve çevrenizde “Neden evlenmiyorsunuz?” diyenlere ne diyorsunuz?

Sitede ve çevrenizde “Neden evlenmiyorsunuz?” diyenlere ne diyorsunuz?

Belki ben de uzun yaşamak istiyorumdur sitede “evde kalmış “ diyen arkadaşlar. Olamaz mı? 🤷‍♀️😅😅

Sitede ve çevrenizde “Neden evlenmiyorsunuz?” diyenlere ne diyorsunuz?
Cevapla