Sizin başınız yanmış benimki niye yansın istiyosunuz diyorum 😂

Sizin başınız yanmış benimki niye yansın istiyosunuz diyorum 😂

Dene bakayım sen evlenebiliyor musun derim🤪😂😂😂 Geçmişin rahatlığında evlenip kimse bize şekil yapamaz. Eskiden aileler bir şekilde bulup buluşturup evlendiriyordu. Şimdi aile yok zaten. Herkes boşanmış🤪
Nasip değilmiş sanırım diyorum hocam. Yaşımız yakın anlarsın durumları. Yani reddetmedim hiçbir zaman ama evleneyim diye de evlenecek değiliz. Yani şartlar çok değişti güvenmek çok zor.
Aynı benim durumu özetledin kardeşim
Cevap
11Cevap
Param yok diyorum
Birden fazla erkekle evlenmeye kanunlar izin vermiyor , değiştirin kanunları önce diyorum. 😈
Harem kuracak 😂😂
Sen evlendin de ne oldu diyorum 🙄 klasik bir cevap ama öyle 🤷🏻♀️
Ne cevap veriyorlar
E haklı olunca nolacaktı
boş ver diyorum geçiyorum. Nasıl olsa anlamayacaklar niye çenemi yorayımki.
Eşcinsel evlilikler yasal olana kadar evlenmeyeceğim diyorum.
Evlenip balayına gideceğime, bekar kalıp, alayına gitmeyi tercih ediyorum diyorum.
Sana ne mk karına, kızına laf mı atıyorum diyorum 😂
Ben evliyim ama bekarken soranlara size ne diyodum😄
Vermiyorum çünkü soramazlar
Sorani keserim mi diyosun
Sen beni dert etme diyorum ben direkt.
Karşıma insan değil hayvan çıkıyo diyorum
Vurdu gol oldu 😂
İçinizde bu kadar hayvan sevgisi olmasın diyorum dinletemiyorum ki kimseye 😂😂
Tipine bakmayacaksınız işte insanligina bakacaksınız hata orada sonra böyle olur 😂😂
Bundan sonra aşk doktorunum bana danisiyorsun kapiş😂
Aynen aynen tavır davranışlarda itinayla karakter analizi yapılır 😂😂
Canım istemiyo diyorum
Daha çoook erken okul var okul
Bir kere erken. Daha okul okuyacağım.
Param yok, para ver evleneyim diyorum susyorlar 😀
İşim yok, param yok
Karıya gidiyorum diyorum
Altın paramı getir evleneyim diyorum
Evlenmek için evlenmek istemiyorum diyorum.
O kişi ile karşılaşmadım denebilir
Dertsiz başıma dert almak istemiyorum
Daha büyük dertlerim olsun istemiyorum
Soran olmuyor
Evlimisin zaten ondan mı
Yok bekarım. evlenmeyi istiyorum bundan dolayı sormuyor olabilirler
E peki neden evlenmiyorsun kısmet mi yok
Yoksa sen mi begenmiyorsun
Sevgilim bile olmadı aday yok nasıl evleneyim.
Yaşın 33 mu peki gerçekten
31 yaşım
O yaşa kadar niye sevgilin olmadı şaşırdım doğrusu
Karşıma kimse çıkmadı. sevgili bulmak ta zor artık. seven birini bulmak zorlaştı
Allah gönlüne göre versin o vakit
Hadi duayıda kaptın iyisin iyi 😂
Sağol
Ben o boku yedim siz yemeyin
Hiç öyle bir soru almadım
Daha 18 olduğun içindir
Evlilik teklifi etmiyor çünkü sevdim
Etmez gibi de gönül eğlendiriyor
Onu çok seviyorum
Maalesef
Haydiii e eglendirtme sende
: .(
Tamam üzülme ama kıyamam :(
İnsan sevince enayiliğe bile razı oluyor
Aşkın gözü kördür diye boşuna dememişler
Evet insan imtihan
Ama herşeyde insanın elindedir mantığını kullanmayı öğrenmelisin
Aday yok
Evlenecek adam mi var diyorum 😀
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?