Sosyalleşme sıkıntım var, çözümü nedir?

Cafelere müzelere falan gidebiliyorum. Otobüse binme gibi sıkıntım yok, ne bileym sahile kütüphaneye gidiyorum ama bir arkadaş ortamında, ekio yemeğinde veyahut yeni insanlarla tanışacağım bir yerde bulunduğum zaman kasılıyorum ağlama isteği geliyor tıtnak etlerimi yiyorum ara ara kaygılandığım için de karnım acıkıyor. Psikolog dışında bunun üstesinden nasıl gelebilirim?
Sosyalleşme sıkıntım var, çözümü nedir?
Cevapla