Sosyal anksiyetem var, nasıl sosyalleşebilirim?

Sosyal anksiyetem var ilaç kullanıyorum ve terapi alıyorum ama geçmiyo yine sosyallesemiyorum okula gitmek istemiyorum şimdi yaz tatili ama ben seneye okul açılınca ne yapıcam diye düşünüyorum sürekli ağlıyorum okulda da sürekli kendimi ağlarken buluyorum çok utangacım kimse benimle arkadaş olmak istemez biri benle arkadaş olmaya çalışınca utancımdan bisey yapamıyorum cevaplarımı duymuyorlar soğuk davranıyorum yanlışlıkla ne olucak bu halim diğer insanlar gibi olmak istiyorum bende nefret ediyorum bu halimden bazen sırf bundan dolayı kendimi atmak istiyorum ama canımın yanmasından korkuyorum

Sosyal anksiyetem var, nasıl sosyalleşebilirim?
Cevapla