Sosyalleşme konusunda zayıfım, nasıl kendimi toparlarım?

arkadaşlar üniversite de 2. sınıfa yeni başladım ve çevreye uyum sağlayamadım özellikle ilişkiler konusunda biriyle konuşmak bana acı veriyor biriyle konuştuğum zaman içimde hep bir korku var arkadaşlarla okeye gittiğiimizde bile yanlış bir şey yapacam rezil olacam beni tersliycekler diye sıkıntıdan patlıyorum bu sıkıntıdan dolaıy da çok yanlış yapıyorum çok kafaya takıyorum derslerime odaklanamıyorum insanlar da benden soğuyor böyle bir şey başına gelen var mı nasıl değiltş ne yaptı

Sosyalleşme konusunda zayıfım, nasıl kendimi toparlarım?
Cevapla