Dost arkadaş değiliz aramızda bir flörtleşme var açıkcası, o bana daha fazla yürüyor, iltifatlar övgüler vs. Ama bir gün bile buluşup kahveye yemeğe çıkarmadı, sadece sözde planları "şöyle gezelim, bunları yiyelim, mutlaka şuraya gidelim" .. o hep meşgul çünkü. Derdi ne, nedir bu durum. Ben 41 o 39 yaşındayız buarada
Güncellemeler
1 yıl
...
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
8Cevap
bu yaşlarda bunu ayarlayamıyorsa hele 10 ayda yapamıyorsa bir durup düşünürüm. demekki başka bir engel var.
Ne mesela 🤔
ne bileyim. ilgisi sahtedir.
evlidir.
sevgilisi vardır.
Evli evet, ama bu bi kahveye yemeğe görüşmeye engel mi 🤔 hayır saatlerce yazışırken normal ona göre
bende evliyim. eğer evliyse ve amacı eğlenmek ise aslında daha da acele etmesi gerekliydi.
bence sadece sohbet etmeyi seviyor olabilir. yüz yüzeden uzak duruyor olabilir
Neden karıdan korktuğu için mi yoksa karısına çokkkk aşık falan mı
orasını bilemem. ikiside olabilir. başka sebebi de olabilir ne bilelim. ama bir sınır var ve o sınırı geçmiyor gibi görünüyor. prensip mi edindi acaba :d sadece konuşacağım ilerisi olmaz diye :d
sen daha iyi tanıyorsun onu. sen plan yap tarih saat belirle davet et. bakalım ne diyecek?
Reddetti her seferinde, kaç kez dedim
kaçan kovalanıyor anlaşılan :) neredesin sen
Karısı hariç başkalarında eğlenmek vakit geçirmek isteyen bir erkek kaçar mı sence
kaçmaması lazım.
ben kaçmazdım. tam tersine baskı yapardım. hadi hadi diye.
seninkinde gariplik diz boyu
Çözemedim ne istiyo, ne niyeti.. Sadece arkadaşlık diyordu hep,
sadece sohbet mi ediyor. neler konuşuyor
Ben flörtleştiğim kadınla maksimum 1 2 hafta içinde yüzyüze görüşmek isterim.
Bunu neden teklif etmedin
Ettim, her seferinde reddetti işlerim var diyerek
O zaman sen onun için sadece dijital bir sohbetten ibaretsin Hani bazen telefon uygulamalarında var ya bir karakter giydiriyorsun kuşandırıyorsun konuşuyorsun onunla savaşıyorsun hepsi o kadar o karakterin Real hayatın alakası yok Seni de öyle sevmiş o kadar fazlası yok
Sanırım öyle, sadece lak lak can sıkıntısı için
zkaldıki bu kadar samimiyet SİRİ de de var. tek fark Siri işim var demiyor 😂
😂 😂 😂
Evlidir belki başladı vardır belki
Nice evliler var, sevgili yapıp gezip tozup neler yaşıyor. Hatta sevgilisi olanlar bile ikinci ile neler yapıyor. Bu garip bir durum değil mi
Evet çok garip tabiki belki yalan konusuyo anlattığı kişi değil fotoğraflar sahte falan her şey olabilir
Adam yıllarca bı kizla konuşmuş erkek çıkmış neler duyuyoruz
Yüzyüze görüştük iş dolayısı ile biz, ikimizde gerçeğiz
Vakit kaybı geldi bana böyle
Önüne bakamiosun sende tabi
Yoo hiçte yazmıyorum ama bi kahveye bi yemeğe çıkarılmanak da zoruma gidiyor
İstenilen değer verilmiyor işte üzücü
Takılma canım sende artik
İçeceğin bı kahve olsun gel :))
Kahve dilenmiyorum ki, kendim gayet kahvemi içer yemeğimi yerim kendim. Burdaki mevzu farklı sadece
Biliyorum şakayla karışık laf atıyorum sadece
Ooo çok uzun süre
Muhabbet ediyor sadece
manyak çünkü
Olabilir
ben sürekli gider gelirim
O güzel milf
sev biraz