10 aydır tanışıp konuşuyoruz ama bir gün bile buluşma ayarlayıp bir kahveye bile çıkarmadı neden sizce?

Dost arkadaş değiliz aramızda bir flörtleşme var açıkcası, o bana daha fazla yürüyor, iltifatlar övgüler vs. Ama bir gün bile buluşup kahveye yemeğe çıkarmadı, sadece sözde planları "şöyle gezelim, bunları yiyelim, mutlaka şuraya gidelim" .. o hep meşgul çünkü. Derdi ne, nedir bu durum. Ben 41 o 39 yaşındayız buarada
Güncellemeler
1 yıl
...
10 aydır tanışıp konuşuyoruz ama bir gün bile buluşma ayarlayıp bir kahveye bile çıkarmadı neden sizce?
Cevapla