Kadın olmak zor ama erkek olmak da zor?

Erkek olmak kadın olmaktan da zor sadece bakışınız hatalı. Kadınlar söz konusu olunca en zor durumdaki azınlık kitleyi gösteriyorsunuz. Bu kadınların genelini temsil etmiyor. Erkekler söz konusu olunca da en rahat en zengin azınlık kitleyi gösteriyorsunuz bu da erkeklerin genelini temsil edemez. Erkeklerin büyük kısmı kadınlardan daha zor hayat şartlarında yaşıyor. Diyorlar ya kadın erkeğin elinin kiri gibi görülüyor. İşte bu da uç noktada radikal kesimin lafları. Öyle görülmüyor bugün tam aksine 20 yaşındaki bir kız, 20 yaşındaki bir erkeğin asla göremeyeceği teklifleri geri çeviriyor. Yani kadın olmak zor diye reklam yaparken, asıl zorluğu erkekler yaşayıp erkekler bedel ödüyor. Değil mi?

Kadın olmak zor ama erkek olmak da zor?
Cevapla