Sizce kadın olmak mı zordur erkek olmak mı zordur?

Bence erkek olmak zordur ben kendimden kısaca bahsedeyim
haftada 6 gün çalışıyorum 1 gün iş olmazsa boş vakit kalıyor o 1 günde de hiç üniversite sınavı için çalışacak vakit kalmıyor Ama Gine’de çalışıyorum 1 günde olsa
Sonra askerde psikolojim bozuldu nerde deli varsa sağlam niyetine askere almışlar sonra sünnet olurken extra birde o zaman psikolojim bozulu allah insanı kusursuzca yaratmış neden sünneti icat ettiler ki bence ben bu olayı mantıklı bulmuyorum ilerde oğlum olursa sünnet yaptırmıycam extra olarak da askere göndermiycem oğlum olursa onun psikolojisi de benim gibi olmasın diye ona çok iyi bir babalık yapacağıma inanıyorum sonra birde lisede ortaokulda hiç gidesim yoktu orada gereksiz kişiler vardı orada da psikolojim bozuldu oğlum olursa büyük ihtimal okula göndermem göndersem de özel okula gönderirim
her gün canım sıkılıyordu askerde iken firar etmek bile geliyordu ama sivil mahkeme de terörist olarak yargılanmamak için öyle bir şey yapmadım keşke firar etseydim en azından psikolojim sağlam kalırdı neyse buraya kadar okuyup da gereksiz yorum yapanlar hiç yorum yapmasın kendimi bu konularda haklı buluyorum ve zor olanları yazdım hak verenlere teşekkür ediyorum

#kişilik
#karakter
#iyi
#günler
#Kağan
#altınışık
Sizce kadın olmak mı zordur erkek olmak mı zordur?
Cevapla