Kadının bekarlık soyadını tek başına kullanması doğru mu?

Yeni çıkan yasaya göre kadınlar artık bekarlık soyadını eşinin soyadını almadan tek başına kullanabileceklermiş sizce doğru mu?

Kadının bekarlık soyadını tek başına kullanması doğru mu?
Cevapla