3 yıllık kiracı 2 katlı evde 5-6 bine oturuyor ev sahibine haksızlık değil mi?

İzmirde annemin üzerine bir ev var asalak kiracılar da 6 bin gibi komik bir rakama oturuyor. Lütfedip 4 binden 6 bine çekmişler. Ağustosta 8 bin ödeyecekmiş iki latlı dubleks eve. Daha fazla artırmam diyormuş. Nasıl s*ktiri çekebiliriz buna ya çok asabım bozuluyor bedavaya oturuyorlar resmen. Annem de sert konuşmuyor 2 yıla çıkarırım diyor sinyal verdim düzenli kira ödüyor zaten %60 zam yapıldı diyor ama ne olursa olsun civar evlerin o kadar kira ettiğini düşünmüyorum. Ne yapabiliriz bu konuda?

3 yıllık kiracı 2 katlı evde 5-6 bine oturuyor ev sahibine haksızlık değil mi?
Cevapla