Güncellemeler
+1 yıl
Kiralar biliyorsunuz ki cok pahali adam kos koca dukkanda 2500 bedevaya duruyor ev kirasi bile yok biz sıkıntı cekiyoruz
Ben iyice aciklayayim siz oyle cevap verin yardimci olursaniz cok sevirim. Bizim dukkanda 5 senedir duran bi kiraci var 2500 veriyor babam ilk gecen zam yaptiginda 3000 dedi onu kabul etmedi bu fiyat yapti simdide yukseltmemize izin vermiyor 5 bin diyoruz 4500 diyor ve onu da vermeyip yine 2500 veriyor zamaninda da vermiyor bir hafta geciktiriyor bizde annemle mesaj attik hakkimiza giriyorsun git bak baska yerlerde kiralar ne kadar al o 2500 sana sadakamiz olsun diye yazdik buda bizim bi yakinimzi gormus ve demiski madem oyle onlarin inadina gicikligina yapmicam kabul etmicem demis sizce ne yapmamiz gerekir kendisi mali musavir neyine guveniyorsa artik uckagitci. Fikir verin lutfen
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
5 yıl dolduysa kira tespit davası açabilirsiniz. yoksa kiracı haklı
Kiraci nasil hakli oluyor? Ben istanbuldayim ve kiralari giruyoruz 2500 e gunluk ev kiraliyorlar 5 bin e millet zor ev buluyor adam 2500 kirada duruyor ve biz fazla zam da yapmadik suana kadar cik dedik onu da kabul etmiyor babamla dalga geciyor babamin iyi niyetini kullandi hep
kanun derki, tefe tufe oranında zam yap. 5 yıldan önce civar yerlerin fiyatı ne ol uş bu kiracıyı ırgalamaz. geçen sene tayyip %25 kira zammı sınırı getirdi. o yuzden %100 yerine %25 zam yaptılar fazla yapana ceza kesildi googleda arat. sonrasında kanun 10 yıl olmadan tahliye davası açamazsın der. ee nasıl çıkartcan bu adamı? ayrıca kira beyannamesi ödüyormusun? adam mali müşavir. vergi dairesine şikayet ederse, aldığın kiranın 72 katı ceza keserler bilgin olsun. google a sor
Ben bu anlattiklarinizi pek anlamam ki bu işlerden falan zaten biz oyle %100 zam da yapmadik bak yine 4500 5 dedik onuda vermedi. Kira beyannemesi ne oluyor? Niye sikayet etsin ne alaka
Ayrica 5 yil dolduktan sonra cikartma hakkimiz varmiş oyle dediler hep ve dukkanlarin vergilerinide veriyoruz bide arastirdim simdi googlede boyle dedi “ Buna göre, konut olarak kiraya verilen gayrimenkul (ler) den 2022 yılında 9 bin 500 liradan daha az kira alındıysa beyanname vermeye gerek yok. Yıllık kira, bu tutarı aşıyorsa aşan kısmın gelir vergisi beyannamesi ile beyan edilmesi gerekiyor.”
evet o son yazdıgından bahsediyorum. kiranında vergisi var. dükkan kiraları için ayrı bir matrah var. bol şans dilerim kardeş. ortalığı karıştıran %25 sınırlaması oldu.
Tahliye davası açın
O nasil oluyor
Avukata anlat o yapar
Polisi ara cikartsinlar dukkandan.
Hemen arayip soylesek cikartirlar mi ki oyle
Evet ara durumu anlat