Ev sahibi kirada fahiş zam yaptı, nereye şikayet edebilirim?

Merhaba 2 sene olmadı eve taşınalı, ilk fiyat 3250 idi , 5500 yaptı 1 senenin sonunda , 2 senesi bu ay ve 20bin yapıcağını söylüyor , nasıl oluyor ne yapabilirim bu durumda?

Ev sahibi kirada fahiş zam yaptı, nereye şikayet edebilirim?
Cevapla