Kiracım ile tartıştım, haksız olan ben miyim?

Arkadaslar kiracım sırf keyfe keder kirayı 16 gün geçiktirdi kendisine yazdım aradım ama ulaşamadım fakat bu süre içinde yine kendisi instagramdan gezerken yiyip içerken hikayeler paylaşıyordu ama bana cevap vermiyordu bende bunları görüp sinirlendim ve sana evimi babamın hayrına vermedim geçim kaynağı olarak kiraya verdim ordan gelen kira ile borç harç ödüyorum vs vs yazdım ama beyefendi "babamın hayrına sana o evi kiraya vermedim" yazmama çok bozulmuş bana tripli bir şekilde bu tarz cümleler kırmayın vs gibi bir mesaj atmış sizce haksız mıyım? Gerçi pişman değilim yine aynı şeyi yapsa yine o sinirle yazarım ama karakter olarak insanlarla sorun yaşamaktan nefret ediyorum bir yandan da kime yüz verip iyi davransam ilk ondan darbe yiyorum o yüzden burdan da soruym dedim sizce iyi yazmış mıyım?

Kiracım ile tartıştım, haksız olan ben miyim?
Cevapla