Kadrolu tarih öğretmeniyim bir ev bulmuştum 1+1 ev sahibi başka şehirde yaşıyor emlakçı ile tartışıp evden çıktım sorun yaşadığımızı da ev sahibine bildirdim ev sahibi çok üzüldü sizce emlakçısına kızar mı😀😀
AI Persona’ya Sor
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Emlakçının işine gelir çünki yeni kracıdan bir kira bedeli komisyon alacak hocam 😋
Ama eşyalı ev kolay kolay tutulmuyor ki nereden bulsun hele bir de devret memuru olacak
Hımm evet eşyalı kişiye göre avantaj ve dezavataj olabilir memur olmanız ev sahibi için darphane demek 😋 burada sanırım en mağdur olan ev sahibi olacak sanırım 😳
😀😀😉 şimdi baktım o Emlak'tan almış zaten evini başka bir emrağa vermiş
Ooooo seninniçin güzel haber demek ki fırçalamış muhtemel 😋
😀😀 vallahi benim evim olacak emlakçım hele bir de devlet memuru kiracı kaçıracak gruplarını sıkarım 😀
E yani musluk kesildi hemde öyle bir musluk ki altın akan musluk 😉
Valla sen yaparsın 😀
😀😀😀 çok kızmış mıdır benim emlak diye
Emlakçıya
Kesinlikle bir tartışma söz konusu olmuş ki emlakçıyı değiştirmiş en büyük sebep senin gibi bir kiracı asla bulamayacak olması
😀😉😀
😉😀 emlakçının senden sonra eminim ki işleri düzgün gitmemiştir.
Bu arada. Sen ev buldun mu?
Buldum buldum 😀
Sözde bir hafta içinde depozitomu yatıracaktı hani nerede
Oooo sen baya şanslısın ev konusun da 😉 e tabii darpane gibisin 😋 nede olsa
Sahte delikanlı işte garaban parası yok ezik işte ☺️
😀😀😀 niye darphane gibi oluyorum
☺️😉 çünki her ay darpanen belli bir ortağı gibisin
Maaş 1 saat bile şaşmaz daha ne olsun.
Düşünsene gece saat 24:00 kahve içiyorsun telefondan Çin'in diye bildirim geliyor bir bakmışsın wauuu maaş yatmış 🥳🥳🥳
Genellikle iki buçuk üç saatlerinde yatıyor ne hikmetse 🥰
Olsun trink diye yatıyor ya sen ona bak 😳💰
Ahdhs 😀😀 evet bir mesaj geliyor maaşınız yattı diye
Hfjfjfj en güzel ve sevdiğim ses 💰😉☺️
Daha güzel ses olabilir mi bilmiyom 🥳
Senin maaş da öyle mi yatıyor 😀
Evet trink diye garanti bankasından yatıyor ama... Gelende saat 17:00 dan sonra 😳 son dakikaları bekliyor özel sektör sanki durdukça çoğalıyor ☺️
😃😃😃 devlet niye saat 03.30 civarlarını bekliyor acaba
Orasını bilmiyorum. sanırım seni korkutmak için😀😀 ilk önce irkilmek sonra ise ohhh deyip rahatlamak ve uykuya tekrar dalmak sanırım.
03:30 a kadar para 💸💰 iş trafiğine mi takılıyor enteresan 🙈
Tekrar uykuya dalmaklı benim param yatmadan benim gözüme uyku girmiyor ki 😀
😳😀😀😀 para para para varlığı bir dert yokluğu yara şarkı bestelettin bana ☺️☺️😆
Ahdhs 😀😀 vallahi tam tekmil olmuş
Aynen gjgjgjgj ☺️😀
Ülkenin en büyük gündemi
21.700. milyon kişiye her ay para 💰 ödüyoruz
Eee bunların içinde sende varsın. 🤣😋
Ahdhs 😀😀😀 maaşlara birazdan yapılırsa iyi olur
Devlet baba seni daha çok seviyor beni pek sevmiyor 😳😭
Ahaha 😀😀 o kanıya nasıl vardın
Hdjfjfjfj trink sesi gecenin 03 ünde ne güzel bir duygudur o tatmak istiyorum. 😳
😀😀😀😀 birkaç dakika önce bakıyorum hesap bomboş birkaç dakika sonra bakıyorum güzel olmuş
Gsgsgdgsd ☺️☺️☺️
Eminim hesabın dolu olduğu zamanları çok seviyorsundur.
Ruh halin Marvel kadın karakteri gibidir. Eminim güçlü ve çömert 😅
Saç saç paraları 🥳🥳🥳
Of ya ayın 15'inde çok var 😀
Sayılı gün çabuk geçer elimde bir güç olsa hemen ayın 15 yapsam 😋 ödüllendirilir miyim acaba☺️☺️
Ahdhs 😀😀 neden olmasın sen ayın kaçında alıyorsun maaşı
Oooo cömertlik asil kanın da saklı ☺️☺️😋
Ben her ayın 5 inde alıyorum 😩
Az kaldı 💰💰😆💸💸
Ooff of millet erkenden alıyor 😄
Yaaaa senin aldığın daha tatlı ama...😋
Nedenmiş 😀
Taze basım 😅 yeni fazla elden ele gezmemiştir eminim paracıklar 🥳
Ahdhs 😀😀😀 taze basımı hiç güleceğim yoktu
Ne güzel bir şey seni tebessüm ettirmek☺️☺️
Öyle ama...
Bir kere devlet bankası ATM sinden para çektim.
Jilet gibi verdi waaauuuu dedim.
😅💸
Ahdhs öyle veriyo
Yaaaa evet ağzı olsa soracaktım yanii yeni mi bastın diye ve baktığımda seri numaraları tek basım idi yani sanırım 2. Kez ben dokonuyordum.☺️☺️☺️
Sen hangi bankadan çekiyorsun normalde paranı
Ben normal de en zengin banka olan☺️😅 özel bankaların içinde garanti bankası çekiyorum. Ya sen?
fazla nakit kullanmıyorum zaten ama Yapı kredi'den çekiyorum
Hımmm ben nakit çok kullanıyorum.
Hem şirket işleri hemde şahsi vs ödemeler de nakit baya kullanmak durumundayım.
Nakit zor olmuyor mu ya düştü şaştı falan karttan daha rahat oluyor ben kartın kullanılabildiği her yerde kart kullanıyorum
Şöyle şahsım adına zaten günlük çok az miktar da nakit kullanıyorum.
Lakin şirket işleri için müşteri nakit para veriyor o zaman işler biraz karışıyor ama...
Üstesinden gelmeye çalışıyorum.
Çok sengin olan müşterilerim var internet bankaçılığı kullanamıyor 😳☺️☺️ parasını sen düşün yaniii 🔥🔥🔥
Ahahsha 😀😀 vay be ne insanlar var nasıl ayarlıyorsun o kadar nakit parayı
Hdhdhdhd☺️ milyonlar konuşuluyor sana bu kadar söylim ama bir EFT yapamıyor hesaba para ganiii 😳😳😳 sen de bende işte belli bir ücret karşılığı çalışıyoruz benim durumum biraz faklı ama senin gibi her şey gatsntili değil bizde esas prim benim açımdan 🙈🙈
Vay anasını be bu para da hep işini bilmeyenlere gider zaten 😀
Aynen öyle 🙈 o kadar çok yatırım kalanlarım varki ticari olarak alım satım da ama... Çok büyük paraler gerekli 3 milyon ile 5 milyon alacaksın ve 15 ile 20 gün içinde en az %50 kazanç ☺️😩😩😩 çevrem çoo lakin işte kuru para 💸 yok o kadar küçük yollu devam işte ben çlışkan bir kişiyim ve yatmayı pek sevmem ticaret olsun il ülke fak etmez benim için iş konusunda disiplinli bir bireyim
Ne iş yapıyordun sen
Özel bir şirkette satış pazarlama
Öğretmenim ☺️ Türkiye kazan ben kepçe
Ahaha 😀😀 nice zenginler görüyorsundur sen evlensene biriyle
Zengin sevgilim vardı daha önce ama... Ben redettim parası beni korkuttu ama... Kafa yapısı bana %100 uyuyordu
Ahahwh insanlardan korkar mı hiç
Paradan😀
Ya ama çok fazla idi mesela en basit İstanbul da Sultanahmet de otelleri vardı😳😳😳
İçimi acıtma bakkk
O otellerin hepsi senin olabilirdi
Evet biliyorum o bana çok aşıktı ama hiçbir zaman ne parasını nede duygularını sömürdüm.
Hayatım boyunca bana tek yemek hesabını ve eğlence hesabını ödeyen kadındır.
Ve sen böyle bir fırsatı teptin ya
Tepmedim. aslın da kibarca ayrıldım.
O zaman İst de yaşıyordum.
25 yaşında idim
Öyle bir karar aldım.
Sonra evlendim vs
Bu beni. Tekrar aradı işte felan öyle yani
Bu arada ben seni merak ediyorum da...
Aaa sen evli miydin bilmiyordum
Neyimi merak ediyorsun
Bende her şey şeffaf onurlu ve gururluyum dur. Yaşını merak ettim?
25.😀
Huuuu çok hızlı olduğum yaşlar ☺️☺️☺️
😄😄.
Deli 😳 sen de bende sin demek ki hfjfhfhfhf
Agshsga 😄😄
Kan çekiyor demek ki 😆😆
Ne demek lazım ki
Öyle olabilir
Güzel 😉 özgürlük enerji demek
Nefes aldığın yerde hava nasıl?
Bakalım bir de senden bi şey istesem mi? ☺️
Acaba
İste bakalım
Nasıl istesem ki hımmm ☺️☺️
Tahmin etmek ister misin?😉
Foto yok 😀😀
Hımmm 1. Elendi
Foto değildi.
Başka?
Reel de yok
😋biliyorum onu da 😋 ama... Yine de büyük konuşma!
2. Seçim de olmadı 😳☺️☺️
Ahdhs telefon numarası hiç olmaz 😀
Yaaaa sen beni çok güzel güldürdün
Araç kullanırken kahkahalara boğuldum resmen 😆😆😆😆 bu çoo güzel oldu.
Amaaaa... 3. Tercih de değil tabiki sınav senin için iyi geçmiyor ☺️😆☺️😆 dermişim
Ama telefon numaran da değildi😀
Dikkat et araba kullanırken fazla gülme kim vurguya gidersin neymiş peki 😀
😆😆 ben kim vurduya gitmem pek de geçen gün bana arkadan vurdular 😳 hemde kırmızı ışıkta beklerken dünyamı şaşırdım. O kadar sarsıldı ki araç
Evetttt öğretmenim şimdi 😋
Siz tercihleriniz de yanıldınız. stop😉
Nasıl söylesem bilemedim. stop🥹
Söylesem mi acaba stop😋
Neden tahmin etmek de zorlan stop🥳
☺️☺️☺️☺️
Ahdhs 😀😀 uçmuş bu ya gündüz gündüz içme şunu
Jfjfjfjfj ben bir şey içmedim ki
Ne içebilir ki? 😳
Ne bileyim böyle tam gaz güne başlıyorsun 😀
Enerjim hep yüksektir.
😉😋 Mecburum buna yoksa işimde ve hayatım da başarılı olmam
Benimki niye bu kadar yüksek olmuyor 🥰
Çevrende ki kişiler en büyük etken ve tabii senin enerjini tüketmelerine izin verme
Seninle ⚡enerjimi paylaşabilirim⚡
😘🥳
😀😀 ya sana yetmezse sonra
😋😋 sen olduktan sonra ekstrem boyut bir enerji yoğunluğunun için de olurum🔥🥰
Aahaha5 Deli ya 😀
Hfjfhfhf sadece ben olduğumu düşünmüyorum😋😋
Ahahsha benim deli olacak halim yok ya bak emlakçıyı hala öldürmedim, 😀
Ölüm bizim işimiz değil😳
Rabbin işlerine karışma bak
Sevgi dünyasında kaybolursun sonra seni aramak ile geçer ömrüm 😆☺️😆
Ahdhs Karı 30 binin üstüne yattı bir öpücük mü vereyim
HD jfjfhfhfh ciddi para bu zaman da 💸 kolay kazanılmıyor
Vallahi ya aynen öyle
Emek her daim zordur.
Emek harcamadan kazanç bizim ülkemiz de şok fazla maalesef 😩
İyi haftalar neşeli günler diliyorum.
Bol kahkahalı cinsinden 😅☺️😉
Ben haftalık enerjimi aldım.
Paylaşa bilirim seninle
Ahaha ay benim kolumu kapatacak halim yok
Neden? İyi misin? 🤔
Ders vs mi
Yok çok halsizim ya ben emekli olmak istiyorum mümkünse 😀
Aaaaa olmaz sana ihtiyacımız var
😅😉☺️😉😅😉
Karbına ağrı girdi vallahi
Gülmekten
Daha yolun başındasın.
Sana emeklilik yok maalesef bu konuda taviz yok 😋
Ahahwh 😀😀😀 niye gülüyorsun birazcık emekli olayım bari
Emeklilik hayaline güldüm
25 yaşında emeklilik dünyamız da yok maalesef canım 😋☺️☺️
Sana birazcık bile emekllik yok çalışmaya devam ama... Kısa molalar olabilir yani senin de hakkın tazelenmek güzeldir.🥹
Ahdhs 😀😀😀🥺 emekli olamıyorum şimdi ben
Hayır 🥰 bu konu da çok üzgünüm sisteme aykırı bir istek bu 🥳😆🥳😆🥳😆
Ama... Kısa molalar verebilirsin...
Bu ne böyle ya bu emeklilik biraz daha erken olamaz mı 😀
Ülke fakir 😳 olunca senin emeklilik🧐
Böyle bir şey maalesef 💐
Ooofff oooff😀
Aklıma Gülşen'in şarkısı geldi ☺️☺️
Ahaha kömür gibi yanıyorum of of 😀
O zaman ben de sana Gülşen'in şarkısını armağan ediyorum. ☺️☺️☺️🥳😋
Ben de sana kutsi'den derslerimi zincir yaptım şarkısını armağan ediyorum
Çok mersi çok güzel ve anlam dolu sözleri var parçanın... Çok hoşuma gitti
Beni aldı götürdü
Parçanın son sözleri süperdi😘
Ben de çok severim
Kim sevmez ki sana çok beğendiğim bir parça gönderiyorum. Dinle mutlaka bakalım ne hissettirecek sana
Grup 84 ölürüm hasretinle
Aaayyy çocukluğumun şarkısı bayılırım
Benim de çoo sevdiğim bir parça efsanedir. Müzik ve sözler offf diyorum.😉
Kaderimde bu da mı vardı sevdiğimi başkalarıyla göreceksem kör olsun bu gözler görmeyeyim bir daha
Evet her sözü o kadar anlam dolu ki parça müthiş sana yazmadan önce araçta son ses dinledim. Sonra sana yazdım.
kiracı bol bulunur ben dert etmezdim yenisini ve daha fazla verecek birini bulurum ev sahibi sevinmiştir hatta :D
Eşyalı evi herkes tutmuyor ki hele bir de devlet memuru olacak mümkün değil
tutar tutar :D apartım var kiralamak için sıraya giriyorlar..
Bak sen
bak bak
YyAa😀😀 canıma değsin şimdi baktım ev sahibi o emlakçının elinden almış evi başka emlak çıkıyor
hah sen emlakçıdan öcüni aldıysan ne mutlu sana. siz kadınlardan korkulur :D
😀😀😀 kanımı yerde mi bırakacaktım yani
ahahah olan emlakçıya oldu zavallım :D
O kim be sorun çıkaracaksan evden çık derse alır ağzının payını 😀😀 ben de 15 bin lira para kaptırdım kolay mı
sende cadılık var azıcık :D
Aaa aşk olsun ben cadı mıyım 😀😀
:D :D değilsin değilsin tamam tarihim iyi istersen beni sınava al :D
😀😀😀 Deli