Emlakçı ile tartışıp evden çıktım ev sahibi emlakçıya kızar mı üstelik devlet memuruyum kira garantisi vardı 😀😀?

Kadrolu tarih öğretmeniyim bir ev bulmuştum 1+1 ev sahibi başka şehirde yaşıyor emlakçı ile tartışıp evden çıktım sorun yaşadığımızı da ev sahibine bildirdim ev sahibi çok üzüldü sizce emlakçısına kızar mı😀😀

Emlakçı ile tartışıp evden çıktım ev sahibi emlakçıya kızar mı üstelik devlet memuruyum kira garantisi vardı 😀😀?
Cevapla