23 yaşındayım hemşirelik okuyacam Hacettepe de. Sizce tek başıma yapabilir miyim?

Anne babam yok. Ben, abim ve yengem ile kalıyorum.
Yengem okuma abine masraf ayrıca okuyan da artık atanmıyor işsiz kalıyor. Ayrıca 4 sene sonra 27 yaşına gelip pörsüyecen kimse evlenmez seninle doğurganlığın da azalır şimdi genç ve güzelsin beni dinle diyor.
Hayırlı bir kısmet bulayım evlen diyor. Sürekli abime kötü şeyler söylüyor okuyan kızlar yoldan çıkıyor bilmem ne.
Liseden sonra 2 kere sınavda başarısız oldum. Sonra abimin masrafları için işe girdim 2 sene çalıştım tekstilde şu an elimde 25 adet çeyrek dışında hiç bir şeyim yok. Beni idare eder mi?
Sınava girdim bu sene. Sayısal da kendi başıma 70 bin sıralama yapmışım. Hacettepe de hemşirelik okumak bu evden gitmek istiyorum.
Yapabilir miyim hiç büyük bir şehirde yaşamadım korkuyorum. burada kalıp okumazsam da korkuyorum 😔
23 yaşındayım hemşirelik okuyacam Hacettepe de. Sizce tek başıma yapabilir miyim?
Cevapla