Sadece konuşacak kimsem yok içimi dökmek amacım ben neyim mesela?

Kendimi boşluktaymış gibi hissediyorum. Kime ne iyilik yaparsam bana ters tepiyor sorun bende mi anlamıyorum herkese güler yüzle yaklaşıyorum ama arkamdan bıçaklamayla sonuçlanıyor, ailemle problem yaşıyorum, hiçbişey zevk vermiyor herşeyden nefret duymaya başladım, hiçbir vasfım yok ben ne yapıyorum ki sevilmiyorum sevenlerimi de kaybettim yalnızlıktan kafayı sıyırmış olabilirim ahshshahhs
Sadece konuşacak kimsem yok içimi dökmek amacım ben neyim mesela?
Cevapla