Arkadaşlar hayat çok tuhaf nasıl olur bunca insan varken benim içimdekileri dinlemeye meraklı, istekli bir insan olmaz?
Annem, babam, kardeşlerim, arkadaşlarım hatta sevgilim (eski) herkes o kadar kendine eğlencesine mutluluğuna düşkün ki ve ben bir o kadar verici karşı tarafı düşünen bir insanım ki insan ilişkilerinde hep çok yıpranıyorum. Çok acı çekiyorum çocukluğumdan beri annemin doğurup büyüttükten sonra yapması gereken anneliği bile ona yaptırmayıp ben ona annelik yapmaya bile kalktım. Hep herkesin rollerine üstlendim hep herkese faydalı olmaya çalıştım. Ama her türlü hepsi bir hiç oluyor geriye yıpranmışlık yalnızlık tükenmişlik...
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer