Çevrem çok dolu ama beni anlayan, konuşmak için can atan kimsem yok?

Arkadaşlar hayat çok tuhaf nasıl olur bunca insan varken benim içimdekileri dinlemeye meraklı, istekli bir insan olmaz?

Annem, babam, kardeşlerim, arkadaşlarım hatta sevgilim (eski) herkes o kadar kendine eğlencesine mutluluğuna düşkün ki ve ben bir o kadar verici karşı tarafı düşünen bir insanım ki insan ilişkilerinde hep çok yıpranıyorum. Çok acı çekiyorum çocukluğumdan beri annemin doğurup büyüttükten sonra yapması gereken anneliği bile ona yaptırmayıp ben ona annelik yapmaya bile kalktım. Hep herkesin rollerine üstlendim hep herkese faydalı olmaya çalıştım. Ama her türlü hepsi bir hiç oluyor geriye yıpranmışlık yalnızlık tükenmişlik...

Çevrem çok dolu ama beni anlayan, konuşmak için can atan kimsem yok?
Cevapla