Konusacak birini arıyorum tanismak bile onemli degil sadece konusmak istiyorum
AI Persona’ya Sor
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Derdini dinlerim
Teşekkür ederim benim derdim insanlarla iyi olmanin cezasini cekmekle ilgili
Rica ederim bendede aynı dert var
İnsanlar neden hep kotulerin yaninda onu anliyamiyorum neden iyilik yaptigimiz da saf oluyor iyi davranan herkezi neden ez meye calisiyorlar ben 24 yasimdayim 22 yasinda dukkan actim biriyle 40 yasindaydi 3 cocugu vardi arabasina isi yok gucu yok perisan haldeydi cebinde para yoktu yokluktan tutun iciyor sariyor elektirik suyunu oduyemiyordu ben bu adamin haline aciyip dukkana ortak ettim hemde isi ogrettim en sonunda benim takimlari calarak ve bana 50 bin tl zarar ettirerek ortakligimiz bitti Şu an askerdeyim ve askere borc ixinde geldim ve paramda yok
Inanmiyorum okurken çok sinirlendim istersen bana özelden yaz kötü bir niyetim yok gerçekten
Senin adına gerçekten çok üzüldüm ama bir daha birini ortak etmeden önce araştırman gerekiyor bir insanı araştirman gerekiyor maalesef ki herkes iyi niyetli değil bu dünyada herkes menfaatçi olmuş herkese hemen güvenmemek gerekiyor kimileri dini kullanarak yalan söylüyor düşün yani ne duruma geldik ülkecek
Evet aratirmak gerekiyor aslinda taniyordum ama ne demisler birini tanimak istiyorsan onunla ticaret yap 1 seneden fazladir taniyordum bildigimi sandim diyelim tanidigimi sandim elimde cok firsat vardi para kazanmak icin harama bulassam yeterdi ya da soyle diyim inanci cok kuvetli bir insan degilim vicdansizlik yapmam gerekiyor du ama yapmadim yapamadim ve askerde tanidigim ve bana haksizlik yapan insanlarin daha dogrusu direk cavusun tam da benim yapmadigim seyleri yapmasi ve bu sayede parasi olup paranin verdigi ukalalikla bos bos konusmasi zoruma gidiyor
Aynen öyle onu daha iyi tanımış oldun her hayırda vardır bir şerr her şerr de vardır bir hayır hata yapa yapa ders cıkarmayi öğreniyoruz bu hayatta bu dünyada şer*siz olursan seviliyorsun maalesef ki ne yapacaksın adaletsiz bir dünya
Meslegimide soyleyim ben kaportaciyim ortak oldugum adam daha once hasarli araba alip satan biriydi bunun kefil olmasiyla bi araba aldim babama ve cok zarar ettim 6 yil once muayene girmis bir arac bu islerden anlamazsin buyuk ihtimal ama arabalar muayene girdiginde kilometresi yazilir resmi olarak muayene gecmisinden bakarsin ve bu arabayi ben 210 binde aldim en son muayeneye girdiginde 130 binde girmisti 20 tl ye kmsini 140 bine cekebilirdim buda aracin fiyatinin 10 bin tl kadar daha artmasi demekti ama yapmadim tamam ben zarar etmistim ama satacagim adami kandirmis olacaktim vicdanim el vermedi
Helal olsun biraz anlıyorum cidden herkes bunu yapmaz takdire şayan dürüstlük en önemlisi
Ama bunu yapmadigim icin saf oldum kimse bunu taktir etmiyor sanki kotu bisey yapmisim gibi salaklik ettigimi soyluyorlar daha bi suru sey sadece iyi oldugum icin bu hale geldim vicdanli oldugum icin bunlari bos veriyim vicdanimdan vazgeciyim diyorum ama yapamıyorum boyle bisey yaptigimda kendimi suclu hissediyorum yapamıyorum
Ve ustune ustelik askere gelmek zorunda kaldim calisip duzeltirim derken kanun degismesiyle beraber tecilli oldugum askerligim tecili iptal olmus normalde 2021 e kadar tecilliydi ama kanun degisikligi yuzunden bakayaya dusmusum gelmek zorundaymisim bedelli yapma sansimda yokmus çünkü bakayaya dusersen bedelli yapma hakkin olmuyormus ve budurum icerisinde askere gelmek zorunda kaldim ve cok zorlanıyorum 20 yasinda hayatinda hic bisey gormemis yapmamis insanlarin basimiza komtan veya cavus olmasindan dolayi mıntıka yapip sagi solu temizlemek ve buna mecbur kalmak ukalaliklariyla egolariyla ugrasmak zoruma gidiyor
Daha cok sey var yasadigim yardim edio kazik yedigim
Insanlara maalesef kötü davrandığım zaman senden degerlisi olmuyor bunu bende farkettim ama iyi olmak gerekiyor ben şahsen öyle düşünüyorum bu dünyada çok az iyi insanlar var sen onların dediklerine kafa yorma sadece şunu hiç bir zaman unutma kim ne yaparsa kendisine yapar aslinda Allahım kolaylık versin tez zamanda askerliğin biter inşallah kardeşim
Teşekkür ederim hayat bu elbette yapacak bisey yok onume bakip hayatimi duzeltmem lazim sadece hayatimin kaos bi donemindeyim eminimki askerligim bittigin de sifirdan basliyacagim inşallah bu sefer daha emin adimlar la bu durumunda ustesinden gelicem dinledigin icin teşekkür ederim
Rica ederim herkesin bir kaos dönemi oluyor maalesef ki herşeyin üstüste geldiği dönem ve ozamanlar insan kendisini çok çaresiz hisseder ne yapacağını bilemez ama emin ol zamanla herşey geçiyor evet canlar çok yanıyor ama mecbur geçiyor gecirmek zorunda kalıyorsun boş oldukça sana tavsiyem kitap oku birşey yap bu düşüncelerden hem sıyrılmış olursun hemde kendini geliştirmiş olursun kendine katkıda bulunmuş olursun bu sayede
Şu an okuyorum bir kitap sorunumla dogru orantili sanırım adi hayir diyebilme sanati okudukca dusunuyorum bu olaylarin hir yerin hayir diyebilseydim belkide Şu an bambaska olurdu
Haklısın iyi hissetmek diye bir kitap var onuda okuyabilirsin çok iyi bir kitap onu bende okuyayım bende hayır diyemiyorum 😅
Canın neden sıkkın konu ne?
Hayat genel olarak insanlarin yaptiklari iyi olmanin cezasini cekmenin suclulugu hakli oldugum halde hakkimi savunamamam
nerde yaşıyorsun kardeşim
Ankara ama ankarada degilim
🥺🥺🥺🥺