Biraz hayatın tadını çıkarmak istiyorum insanlar benle konuşurken donuk tepkiler vermek istemiyorum konusmak istiyorum. nasıl olur?

Çok sıkıyorum kendimi tabi çocukluktan beri böyleyim şu an 21 yaşındayım yer hostesiyim iş yerindekiler aslında çok eğlenceli vakit gecirmelik insanlar beni de hep çağırıyorlar ama kabul edemiyorum benden sıkılırlar diye benim hayatım bomboş

Biraz hayatın tadını çıkarmak istiyorum insanlar benle konuşurken donuk tepkiler vermek istemiyorum konusmak istiyorum. nasıl olur?
Cevapla