Bir yandan insanlarla tanışıp konuşmak sosyalleşmek istiyorum bir yandan kimseye tahammülüm yok ya da konuşamıyorum. ne yapıcam?

Neden böyle oluyor bilmiyorum ne yapmam gerek
Bir yandan insanlarla tanışıp konuşmak sosyalleşmek istiyorum bir yandan kimseye tahammülüm yok ya da konuşamıyorum. ne yapıcam?
Cevapla