Merhaba 18 yaşındayım.
Ve insanlarla sohbet etmek bana çok saçma geliyor.
Zevk almıyorum sebebi nedir?
Ve insanlarla sohbet etmek bana çok saçma geliyor.
Zevk almıyorum sebebi nedir?
Valla banada geliyor, benimkinin sebebi yaşanmışlıklar, olgunluğum.
İnsanların sana göre boş konuştuklarını düşünüyorsun
Aynen öyle
Çevreni değiştir
Lise sona gidiyorum. Sinjftakilerden bahsediyorum bı nevi
😂😂😂 bende yaşın 39 sandım sabret üniye geçince düzelir
😂😂 üniversitede aynı tip insanlarla karşılaşırsam
O zaman seviyen neyse o kadar emek ver hakettiğin yerde ol
Beyin mastürbasyonu yap
Cevap
12Cevap
İnsanlar salak olduğu için. Kızların tek bildiği flörtleşme bir boktan anladıkları yok. Erkeklerle de anca futbol.
Şakacı gırgır ve sohbeti saran birine denk gelmemişsin
Denginizi bulamamisdinizdir. Sizden buyuk ve tecrubelilerle sohbet edin.
Cevreni değiştir. Demek ki seni mutlu etmiyorlar.
Kucuk oldugun icin olabilir
dogru kisilerle sohbet edemedigin icin
Bende öyleyim çünkü insanlara soğuk geliyorum
Demek ki sohbeti keyifli kişilerle konuşmuyorsun.
neden sence düzgün birine denk gelmemişsin
doğru şeyler konuşmuyorsun demekki
Herkesle sohbet ıyı değildir Bayar insanı
banada geliyor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar