İnsanlarla konuşurken benden sıkıldıklarını hissediyorum?

Güncellemeler
1 yıl
Ben çok utangacım çekingenim bunu nasıl yenerim insanlar la konuşurken sanki cümle kuramıyor gibiyim bilmiyorum bende kendimi anlamıyorum ya da konuşurken cümleler tam olmuyor birbirine uymuyor gibi ya da konudan konuya atlıyorum bıktım kendimden bu aralar da depresyon da gibiyim bunalmam geçmedi üniversite ye hazırlanıyorum malum hedef hayal konservatuar.
İnsanlarla konuşurken benden sıkıldıklarını hissediyorum?
Cevapla