Bunları yapan birçok erkek var. Her yere gittiğinde kadın aman onu yapmayayım bunu yapmayayım diye hayıflanıyor. Üniversite zamanları bile zengin koca bulup ev hanımı olacağım diyen kadın çok. Eeee haliyle şikayet etmemek gerek. Madem çalışmak istemiyorsun para yemek istiyorsun o zaman ev işi sana kalır.
Kendiniz ettiniz kendiniz buldunuz istediğimiz gibi bir erkeği bulmamıza da engel oldunuz eşit eşit diyen kadınalr yüzünden karşımıza paramız yoksa çalışmayacaksak her türkü hakaret edecek erkeklere denk geldik hani eşitliğin amacı kadınun güçlenmesinde kadın şimdi mental olarak güçsüz güçsüzlük asıl mental olarak değerlendirilecek bir şey olduğu unutuldu
Ha mecburiyet olur bir şey olur, kocası işsiz kalır bir dönem kadın destek olur o ayrı konu. Ama adam çalışıyorsa karısından para isteyemez yani. Öyle bir dünya yok