9 ayŞimdiki prenses erkekler çalışan kadın arıyor zaten istiyorlar ki kadın hem evde hem dışarda çalışsın sonra eve gelsin çocuk baksın kocasını mutlu etsin birde tüm bunları yaparken bakımlı olsun güzel olsun s*ksi olsun erkeklerin çoğu bu kafasında artık feminizm en çok tembel ve olgunlaşmadan erkekler yaradı resmen modern kölelik işte başka bir şey değil bu yüzden ya doğru düzgün adamlar seçin ya da yalnız kalın lütfen kızlar
70 Yorumla
En İyi Cevaplar
- Aile & Toplum konusunda 1,4b cevap paylaştı.
9 ayEmeğiyle, alın teri ile para kazanıp; kendi ekonomik özgürlüğünü elinde bulunduran kadınlarla bende gurur duyuyorum. Ataerkil toplumların dayattığı "elinin hamuru ile erkek işine karışma" sözlerine karşı dik durarak, kendi varlığını ispatlamış tüm kadınlara benden kocaman ❤️
72 Yorumla- 9 ay
@Freddy1616 bağyan değil, bayan🤦♀️
9 ay"Kadınlarımız ilim ve fen sahibi olacaklar ve erkeklerin geçtikleri bütün öğretim basamaklarından geçeceklerdir. Kadınlar toplum yaşamında erkeklerle birlikte yürüyerek birbirinin yardımcısı ve destekçisi olacaklardır."
Gazi Mustafa Kemal ATATÜRK
20 Yorumla
Bir amacı, bir hedefi olan kadın her zaman el üstünde tutulmalıdır. Benim kadının. Kazanacağı paraya ihtiyacım yok elbette. Kadının hayatını dolduracak, hayatına anlam katacak bir işinin olması saygıyı hakediyor.
10 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
57Cevap
- Aile & Toplum konusunda 149,1b cevap paylaştı.
u 9 aytanımadan bir şey düşünmem
10 Yorumla
9 ayCalisan ve kendi ayaklarinin uzerinde duran kadinlari ben genelde daha cok begenirim cunku oyle kadinlar hem kendi ekonomik ozgurlugunu kazanmis olur hemde kendine yetebilecek bi noktaya gelir eger evleneceksem boyle bi kadinla evlenmek isterim cunku calisan bi kadin aynı zamanda zekasini da kullanabilen birisiyse o zmn erkekten maddi anlamda beklentisi olmaz hayatı sadece erkegin sirtina yuklemek yerine gecimi birlikte yapmayi tercih eder yani beraber kazanir beraber harcar buda ilişkinin sağlamlığı acisindan cok daha saglikli olur evliligi sadece erkegin omuzlarina yuklemek değil iki tarafinda tasin altina elini koymasi gerekmektedir
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)9 ayKadın ve Erkek işini ayırıyorum. Kadınların mutlak istihdam edilmesi gereken alanlar boş bıraklımamalı ve evde onun bu alanla ilgili çalışması kolaylaştırılmalıdır. Doktor, öğretmen vs.
Erkek işlerinden çalıştırılmamalıdır. Kamyon Şoförlüğü, İnşaat bekçiliği vs.
Evde oturmaları; Çocuklarına ve ailesine bakması onların menfaatinedir. Sabah saat 6.45 vapuruna yetişmek için beşte duşunu alıp, makyajını yapıp yola çıkmak bir güç değil eziyettir. "Konfor alanını terk etmeden büyüyemezsin" diyenler bunu kastetmiyor. Evde kocana yapacağın yemek, çocuğuna ayırdığın vakit mutlak manada sana döner. Ama başkası için ayırdığı değerli zamanın sadece para olarak sana döner.322 Yorumla- 9 ay
Koca eve bol para getirsin. Altına range Rover çeksin. Ben evde oturup ev işi yaparım zaten
Cevap sahibi9 ay@Falim1sakiz Koca Range Rover çekmek zorunda değil. Burada sorunumuz insan isteklerinin sınırsız olduğunu anlamamak. Bugün kadın istihdamı yoksulluğu teknik olarak artıran bir şey. Kadın yeterli oranda istihdam edilmeli. Her ne kadar Aydınlanma sonrası ortaya çıkan şehir kurgusu ve üretim - tüketim ilişkileri başka bir yaşama biçimini de imkansız kılsa da teorik olarak bu böyledir.
- 9 ay
Zorunda.
Cevap sahibi9 ay@Falim1sakiz ok
- 9 ay
Başkası için ayırdığın zaman hem sana hem topluma menfaat olarak döner.
- 9 ay
@Falim1sakiz kime göre neye göre?
Koca Range Rover alsın, ev alsın, onu alsın bunu alsın...
Sonra evlilik neymiş? Hayat arkadaşlığıymış.
Öyle arkadaşım hiç olmadı 😀 - 9 ay
@Freddy1616 kendin diyosun ya evi çekip çevirecek, bütün psikolojisini eve ve çocuğa yatırım olarak kullanıcak ve ülkeye doktor, profesör, hayırlı evlatları yetistirccek diye?
- 9 ay
Bana villa range Rover ev yazlık düşecekse ben ona Mossad ajanı bile yetistiririm merak etme sen 😂😂
- 9 ay
@Falim1sakiz Ben eski anneleriniz gibi olacaksa diye dedim.
Ama altına Range Rover isteyen bir kadın caka satmaktan bu dediklerimi yapamaz.
Ben işe gidip 60 lira maaş alırken 50 lira bakıcı parası saçmalığı yüzünden öyle dedim.
Ama Range Rover, limitsiz kredi kartı vb talepleri olan kadının benim dediğim şeyler ile işi olmaz 😀 - 9 ay
@Freddy1616 ee annen öyleyse sadece ilgisini sana gösterdiyse sen neden asgari ücretli çalışan oldun, daha iyi yerlere gelmen gerekmiyor muydu
- 9 ay
Tamamen boşsun a. mk 😂😂😂
- 9 ay
@Falim1sakiz Ben hiçbir zaman asgari ücret almadım ki bunu nereden çıkardın?
- 9 ay
@Freddy1616 sen aklı başında birine benziyorsun rica edeceğim konuyu uzatmayın olur mu ya da ben nasıl bu konuşmadan kurtulabilirm
- 9 ay
@Freddy1616 belli belli. 🤣🤣🤣 ozmn asgari ücretin bi tık ustusun
- 9 ay
@Kblkmiyim beni etiketleyip duruyor. Ben de cevap vermek zorunda kalıyorum. Onun yorumunu sil bence
- 9 ay
@Falim1sakiz tamam falım cevap vermeyecekmiş
- 9 ay
@Falim1sakiz maalesef o da değil...
- 9 ay
@837362727 doğumuna yardım eden eben de patronun metresi miydi? 🙄🙄
- 9 ay
@Freddy1616 senin a. n. a. n metres olduğu için herkesi öyle zannediyorsun :D
- 9 ay
@Freddy1616 sen bu yaştan sonra kriter belirleme
- Aile & Toplum konusunda 1,3b cevap paylaştı.
9 ayHer kadın ayaklarının üzerinde durması gerekiyor kimseye bağımlı kalmadan hayatının daim ettirecek kadar bir maddi gücünün olması gerektiğini düşünüyorum ayaklarının üzerinde duran bir kadın için bir güç göstergesidir Maalesef ki bazı erkeklerde bu yüzden çalışan kadınları istemiyor
11 Yorumla- 9 ay
Mesela ben kadının çalışması taraftarıyım.
Bu sefer de " Ne biçim erkeksin" oluyor 😀
9 ayKendi ayakları üzerinde duran ekonomik özgürlüğü olan bu şartlarda da olması gereken kadın olarak düşünüyorum
40 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 2,7b cevap paylaştı.
9 ayÇalışan kadın; evin direği, toplumun bel kemiği, ekonominin görünmeyen kahramanıdır. Hem çalışır, hem üretir, hem büyütür, hem yıkılanı onarır. Süper kahraman desen eksik kalır!
10 Yorumla
9 ayhiçbir şey. Ayaklarının üzerinde duran, birey olmaya çalışan, emekçi olan, kendi haklarını , ekonomik özgürlügğn ne demek oldugunu bilen insan demek.
10 Yorumla
9 ayTürk halkı çok medeniyetsiz ve ataerkil olduğu için kadınların çalışmaması gerektiğini düşünür. Çalışan kadın modern, güçlü ve üretkendir. Ev ineği gibi değersiz değildir. Ev kadını ise inektir. Yiyip yiyip yatar, şişer, inektir o.
20 YorumlaParlak zekaya sahip iradeli ve öz saygılı hatunlar benim için.
30 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 2,4b cevap paylaştı.
9 ayBence çalışan kadınlar kendi ayakları üstünde durabildikleri için en azından benim gözümde 1-0 öndeler. Başarılı insanlar ve mücadeleci
10 Yorumla
9 ayÇok helal olsun diyorum kardeşim de memur ne olursa olsun çalışırım diyor çalışmak çok önemli
10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 5,8b cevap paylaştı.
9 ayÇalissinlar paralari olsun ozellikle evliler calissin para kazansin kocasina muhtac olmasin calisan kadin güclu kadindir
10 Yorumla
9 ayŞahsen takdir ediyorum, bi tarafını yayarak koca parasıyla caka satmak varken kendini gerçekleştiriyor
10 Yorumla
9 ayKendini yetiştirmiş aklı başında kadın olarak görüyorum
20 YorumlaAile & Toplum konusunda 1,1b cevap paylaştı. Çok ikilemde kaldığım bir konudur. Calismayinca ekonomik özgürlüğün olmuyor , özgüvenin azalıyor Calissan hem evi , hem cocuğu götürebilmek çok zor yıpratıcı. İmkan olsa şahsen zevkine çalışırdım haftada bir kaç gün sigortami öderdim
02 Yorumla- 9 ay
Evi götürmek senin görevin değil ki...
Ya da görevin olduğu nerde yazıyor bilemedim.
Kadınlar ev işlerini yapmak konusunda neden bu kadar ısrarcı?
Annemle kalıyorum, bırak artık ben yapayım benimkileri desem de bırakmıyor ne hikmetse 😀 - 9 ay
Evi ve çocuğu beraber götürmeniz gerekiyor zaten, ortak sorumluluk ya
9 ayBir erkek olarak Kadınlar her alanda olabilmeli diyorum :)
10 Yorumla
Gizli Üye(36-45)9 ayOnlara kalsa bizleri askerligide yollayacaklar 😅 erkekler eskisi gibi değil yok sen caksima yorulma demiyorlar. Hem evde çalış hem işyerinde çalış diyorlar 🫤
11 Yorumla- 9 ay
Hepsi değil...
- Aile & Toplum konusunda 2,3b cevap paylaştı.
9 ayüretken, ekonomik özgürlük, kendi ayakları üzerinde duran ve asalak olmayan
10 Yorumla - Aile & Toplum konusunda 4,8b cevap paylaştı.
9 ayHerkesin hayatında kendini idame ettirecek kadar maddi güce sahip olması çok güzel bence
10 Yorumla Kadında çalışmalı eğer istiyor ise bir sakıncası yok
10 Yorumla
9 ayburadaki erkeklerin hosuna gider para kazanmak zorunda kalmazlar bu sayede
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 1,4b cevap paylaştı. Mecburiyetten çalışanları anlarım ama kalkıp kariyer statü gibi şeyler bana ters.
Bi kadın çalıştığında dişiliğine zarar veriyor.
Bazen el mecburdur çalışmasına bir şey diyemem.03 Yorumla- 9 ay
Nasıl zarar mesela 😂
Erkekler sanıyorlar ki kariyeri için çabalayan statü sahibi kadınlar kapılarında sıraya giriyor da onlar beğenmiyor🤣🤣🤣 - 9 ay
Hmm o zaman ben staj seminerine sunum hazırlıyordum ona devam edeyim. Birileri burada öfkelenirken birileri onların çekemediği eğitimine devam ediyor 😌
Gizli Üye(36-45)9 ayKadın isterse çalışır. Erkek çalışmak zorunda. Tamamen benim keyfim ve tercihimle alakalı
20 YorumlaAile & Toplum konusunda 498 cevap paylaştı. Çalışan kadınlarla ilgili bir düşüncem yok. Ne kadar çok kadın varsa o kadar güzel olduğunu düşündüğüm için tadını çıkarıyorum kadınların çokluğunda.
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)9 aykadın olsun erkek olsun, çin atasözü ne der, çalış çalış hep bi karış
10 YorumlaAile & Toplum konusunda 1,2b cevap paylaştı. Saygı duyuyorum ama klasik mantık ev hanımı olmalı, çalışmamalılar
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 364 cevap paylaştı. Yazık eziyet yani, hem erkrk milleti hep kem gözlü dışarda
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 366 cevap paylaştı. Çalışan erkek hakkında ne düşünüyorsam çalışan kadın için de onu düşünüyorum.
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 580 cevap paylaştı.
9 ayÇalışan kadın deyince aklınıza neden sadece beyaz yakalılar geliyor?
06 Yorumla- 9 ay
Onlar geldiğini kim söyledi?
Ben tesisatçı, havalandırma ustası, kaynakçı, gece belediye temizlik görevlisi vs gördüm. Ama hepsi de Yurtdışında 😀
Türkiye de bir inşaatta kadının çalışabileceğini hiç sanmıyorum. "5. Kattan aşağı atarlar, sonra ayağı kaydı düştü " derler. 3. sayfaya malzeme olur başka bir şeye yaramaz 😥😥😥 - 9 ay
ama kudurmaya devam et çalışan bir sürü kadın var
- 9 ay
ayrıca aynını erkeğe de yaptılar düştü görmedik diyip
- 9 ay
bak bakayım yok muymuş
- 9 ay
erkek bilgisiz olunca tabi
9 ayne iş yapıyor işinde nasıl ona göre değişir düşüncelerim
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 2,6b cevap paylaştı.
9 aykadın evliyse ortam uygun değilse çalışmamalı şu kadın patronunu gözlüyor olabilir
01 Yorumla- 9 ay
İnşaatta mesela?
- Aile & Toplum konusunda 2b cevap paylaştı.
9 ayÇalıştığımı düşünüyorum evden işe gidiyorum diye çıktığına göre çalışıyordur herhalde
00 Yorumla
9 ayKendi ayakları üzerinde duran kadın jshsbajjs
bir şey düşünmem..00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)9 ayAslında " Aklı hür fikri hür ve vicdanı hür olan bir birey düşünüyorum" derdim ama
İş hayatında bile kadın erkek ayrımı var maalesef 😎😎
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 6,5b cevap paylaştı. İşini yapıyorsa, başkalarıyla mesafesini biliyorsa kadın gibi kadındır.
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)9 ayÇalışan kadınlar ev hanımlığına geri dönmek için can atıyorlar genelde. İş hayatı acımasız dayanamıyor çoğu.
06 Yorumla
Cevap sahibi9 ay@DünyayıYokEdenİnsan gerçekler
- 9 ay
gerçek falan değil sizinkiler tembel
Cevap sahibi9 ay@DünyayıYokEdenİnsan çok kadından duydum, okudum bu tarz şeyleri. Evde en fazla 2-3 saat iş yaptığını sonra istediği gibi davrandığını, kışın soğuk yazın sıcak derdi, erken uyanma derdi olmadığını söylediler hep
- 9 ay
2-3 saat iş mi djdjdkdkdk erkek uydurması
- 9 ay
sen hayatında ev işi yaptın mı acaba
Cevap sahibi9 ay@DünyayıYokEdenİnsan dünyada sadece sen mi ev işi yaptığını düşünüyorsun? Ev işinin kitabını yazacak kadar çok yaptım. Çalışmayıp ev işini tek başıma yaptığım zamanlar da oldu. Çalışma hayatıyla kıyas yapamayacak kadar rahattır ev işleri.
Gizli Üye(36-45)9 ayArtık her kadın çalışıyor. Çalışmayan mı var? Marifet çok kazanmakta. Aylik 90 bin 200 bin kazanan var. Sen hangi kategoridesin
04 Yorumla- 9 ay
90 dan 200 e nasıl atladin 😅
Cevap sahibi9 ay@Lessismore_ 90 alan lisans mezunu memurlar var, 200 alan doktorlar var 😂
- 9 ay
Sen ne mezunusun 😉😅
Cevap sahibi9 ay@Lessismore_ Avukatim
9 ayİyi çalışmalar diliyorum. Cümleten kolay gelsin
10 YorumlaNe güzel çalışan kadın. Ben açıkçası mühendissem mühendis eşim olsun isterim
11 Yorumla- 9 ay
O zaman çayı oldu mu? Dedikleri zaman
" Suyun buhar basıncı, henüz atmosfer basıncına ulaşmadı" dersin 😀
Ya da eve geldiğinde" X, Y, Z kartezyen koordinat sistemine göre toplam deplasmanımı sıfırladım " gibi cümleler de normal karşılanır 😀
Çocuk için çok zararlı. Tüm arkadaşları böm böm bakacak, " Ne diyor lem bu" diyecekler.
9 ayTR şartlarında kadının çalıştığı ortam çok önemli saçma sapan boş insanlarla dolu olan ortamlarda başına iş almamak çok zor
00 YorumlaErkek eve para getiriyorsa bence kadında çalışıp para kazanmalı eve fazladan para girmesini herkes ister ekonomik sıkıntıda olmaz o ailede
00 YorumlaÖğretmenim ve bence kadınlar çalışmamalı 😅 şaka bir yana çalışma temposu hangi iş olursa olsun kadınlara uygun değil ki yoruluyoruz yani
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 3b cevap paylaştı. kadın çalışmalı bence.. kendi için!!!
10 Yorumla
9 ayHarika, çalışmaya devam etmeli bu kadının kendi parasını kazanması çok güzel bi sey
10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 5,4b cevap paylaştı.
9 ayTebrik ediyorum ve destekliyorum saygıyla
10 Yorumla - Aile & Toplum konusunda 1,3b cevap paylaştı.
9 ayKendini geliştirmiş güçlü birisi olduğunu
10 Yorumla
9 ayEn iyisini yapıyor bence
10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 2b cevap paylaştı.
9 ayBen saygı duyarım kendi isteğine bırakırım
10 Yorumla
9 ayAyakları üzerinde duran kadınlar değerlidir
10 YorumlaÇalışmak özgürlüktür.
10 YorumlaHayat onun şahsen ben karışmam
10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 9,9b cevap paylaştı.
9 aykendi ayakları üzerinde duruyor ne güzel derim
10 Yorumla Duyduklarim ve gördüklerim iyi olmadığı için iyi bulmuyorum!.
00 YorumlaGüçlü kadın bence daha iyi hem daha az ilgi isterler
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)9 ayEvde kocası su isteyince offf pufff edip zırlıyorlar işte müdürüne şen kahkahalar atıyorlar gercekleri konuşalım. Aklı olan bu devirde eşini çalıştırmaz
01 Yorumla- 9 ay
Çünkü müdürü istediği su karşılığında para veriyor. O da maaş paketine dahil 😀
Sen beleşe takılmak isteyince uffflar tabii 😀
Gizli Üye(18-24)9 aySadakat sorunu oluyor çoğunun
13 Yorumla
Cevap sahibi9 ay@Freddy1616 karın sana öyle yapmış sanırım ama karına ben taktım geçmiş olsun çocukların benden
Cevap sahibi9 ayAltta ki yorumumu kaldırır mısınız yarası olup gocunan biri denk geldi karısı tarafından aldatılmış sanırım bana senin de başına aldatan kadın denk gelsin gibisinden bir yorum yapmış küfür etmeden sakin kalamazdım kusura bakma soran
Cevap sahibi9 ayYorumu kaldırın demiştim?
9 ayyani, nası ne düşünüyoruz?
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 2b cevap paylaştı. Eve ek gelir temiz :D
00 YorumlaÇalıştıklarını düşünüyorum 🤷♂️
10 Yorumla
9 ayİhtiyacı olmasa çalışmaz kadınlar sanki
01 Yorumla- 9 ay
İhtiyacı olmayan kaç kişi var çalışmaya?
Çalışmazsa nasıl geçinecek kadın?
- Devamını Gör (22)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 